Ieškoti

Skaitmeninio marketingo specialistė (-as)

TAVO PAREIGOSE:

  • kurti ir organizuoti turinį ir reklamines kampanijas
  • bendrauti su partneriais įgyvendinant kampanijas
  • atsakyti į klientų užklausas/komentarus socialiniuose tinkluose
  • analizuoti reklaminių kampanijų rodiklius ir parengti įžvalgas jų tobulinimui
  • nuolatos tobulinti savo žinias ir kelti kvalifikaciją
  • padėti įgyvendinti kitus marketingo projektus ir kampanijas

IŠ TAVĘS TIKIMĖS:

  • 1-2 metų patirties kuriant ir optimizuojant PPC kampanijas tokiuose kanaluose kaip: „Google Ads“,
  • „Facebook“, „Twitter“, “LinkedIn”, „Youtube“
  • žinai, kaip prisišaukti vartotoją į „landing page“ ir kaip jį palydėti vartotojo kelionėje iki pirkimo
  • esi geras bičiulis (-ė) su šiais įrankiais: „Google Analytics“, „HotJar“, „Google Search Console“
  • žinai, kas yra SEO ir ką su tuo nuveikti
  • gerai kalbi ir rašai anglų kalba
  • būtų ypatingai gerai, jeigu esi 3 viename: kritiškas (-a), kūrybiškas (-a) ir analitiškas (-a)
  • ką tai reiškia? O gi tikimės, jog ne tik leisi sėkmingas kampanijas, bet ir galėsi papasakoti skaičiais ir vaizdais
  • kaip sekėsi po jų ir ką naujo atradai, ko dar nežinome
  • „serveriai“, „domenai“ tau nėra svetimi žodžiai
  • domiesi interneto tendencijomis, seki rinkodaros naujienas

BŪDAMAS IV KOMANDOS DALIMI, TU, KAIP IR VISI, TURĖSI:

  • patrauklų atlyginimą, atitinkantį tavo žinias ir darbo rezultatus
  • įdomų, dinamišką ir atsakingą darbą moderniame biure, o apsimokius ir ten, kur patogiau tau
  • papildomą sveikatos draudimą
  • galimybę mokytis iš patyrusių kolegų
  • draugišką, neformalią atmosferą mylimiausios įmonės kolektyve
  • užkandžius, pietus, žaidimus, renginius ir kt.
  • knygas, mokymus ir kitas galimybes tobulėti profesinėje srityje

Atlyginimas nuo 1600 EUR neatskaičius mokesčių.

Siųsti CV