Apache tarnybos klaidų išrašas

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Bene svarbiausias serverio kaupiamas žurnalas yra "Apache klaidų išrašas". Šiame išraše yra išsaugoma visa diagnostinė informacija ir klaidos, kylančios apdorojant lankytojo pateiktas užklausas. Tai pirma vieta kurią reikėtų patikrinti, jei kilo kažkokių problemų su svetainės veikimu.

Domeno apache klaidų išrašas (šios dienos)

Norėdami peržiūrėti tam tikro domeno "Apache klaidų išrašą":

1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  1. Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  2. Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  3. Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:
  • arba geltoną "Sukurti prisijungimą" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;
  • arba žalią "Serverio valdymo pultas" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Prisijungę pasirinkite pageidaujamą domeną:

01 israsai.png


3. Paspauskite meniu punktą "Svetainės apžvalga ir statistika" (Site Summary / Statistics / Logs):

02 israsai.png


4. Pasirinkite nuorodą "Pilnas klaidų žurnalas" (Full Error Log):

03 israsai.png


Subdomeno apache klaidų išrašas

Norėdami peržiūrėti sukurto subdomeno "Apache klaidų išrašą":

1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Serverio valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Prisijungę pasirinkite pageidaujamą domeną (jei jų yra ne vienas) ir pasirinkite meniu "Subdomenų valdymas":

SUB pradinis directadmin langas.png


3. Pasirinkite nuorodą "Klaidos 10 100" (Error 10 100):

Subdomenas apache error.png


Domeno apache išrašas (praėjusių 7 dienų)

Norėdami peržiūrėti tam tikro domeno praėjusių dienų "Apache tarnybos išrašą":

1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Serverio valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Prisijungę pasirinkite pageidaujamą domeną:

01 israsai.png


3. Pasirinkite meniu ""Failų tvarkyklė" (File manager):

Logs11.png


4. Pasirinkite katalogą "Logs":

Logs22.png


5. Šiame kataloge rasite paskutinių 7 dienų archyvus. Archyvai išdėstyti taip, kad viršuje yra pateikiami naujausi, o apačioje - seniausių dienų išrašai. Kiekviename tam tikros dienos archyve rasite ir "Apache tarnybos išrašą", ir "Apache tarnybos klaidų išrašą":

Logs33.png


Įrašų analizė

Tipinis klaidos pranešimas atrodo taip:

[Mon Sep 22 12:55:00 2014] [error] [client 195.14.xxx.yyy] client denied by server configuration: /home/martynas/domains/mano-svetaine.lt/public_html/

Klaidą sudaro šios pagrindinės dalys:

  • [Mon Sep 22 12:55:00 2014]: Tiksli data kuomet kilo ši klaida
  • [error]: klaidos lygis. Svarbiausi įrašai yra:
    • warn: tik perspėjimas, paprastai neturi įtakos svetainių veikimui.
    • error: standartinė klaida.
  • [client 195.14.xxx.yyy]: IP adresas, kuris sugeneravo užklausą
  • client denied by server configuration: /home/martynas/domains/mano-svetaine.lt/public_html/: pati klaida.