Microsoft Outlook 2013 LT

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
  • Prieš atliekant šiuos veiksmus pašto dėžutė turi būti sukurta. Kaip tai atliekama galite rasti paspaudę čia.
  • Jei naudojate Anglišką programos versiją, atitinkamą aprašymą rasite paspaudę čia.
  • Jei el. pašto dėžutę jau esate sukonfigūravę ir pageidaujate pakoreguoti esamus nustatymus įjungiant SSL ryšį - paspauskite čia.


1. Atidarius programą pasirinkite meniu "FAILAS":

Office365 LT 01.png


2. Spustelėkite mygtuką "+ Įtraukti abonementą":

Office365 LT 02.png


3. Atsidariusiame lange pažymėkite "Neautomatinė sąranka arba papildomi serverio tipai" ir spustelėkite mygtuką "Pirmyn >"

Office365 LT 03.png


4. Taškeliu pažymėkite "POP arba IMAP" ir spustelėkite mygtuką ir pratęskite:

Office365 LT 04.png


5. Įveskite reikiamus duomenis:

Informacija apie vartotoją

  • Jūsų vardas ir pavardė: - įrašykite tai, ką matys laiško gavėjas ( Jūsų vardas ir pavardė, įmonės pavadinimas ar kt. ).
  • El. pašto adresas: - įrašykite pilną el. pašto adresą, pvz. info@mano-svetaine.lt

Serverio informacija

  • Abonemento tipas: - pasirinkite ar bus naudojamas POP3 ar IMAP protokolas. Mes rekomenduojame naudoti IMAP, o visus pagrindinius skirtumus galite rasti paspaudę čia.
  • Gaunamo pašto serveris: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • Siunčiamo pašto serveris (SMTP): <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/

Įėjimo informacija

  • Vartotojo vardas: - pilnas el. pašto adresas, pvz. info@mano-svetaine.lt
  • Slaptažodis: - pridedamos el. pašto dėžutės slaptažodis.
  • Varnele pažymėjus Įsiminti slaptažodį programa visada atsimins slaptažodį.

2013lt1.png


6. Įvedus pagrindinius duomenis spustelėkite mygtuką "Kiti parametrai..." ir atidarykite kortelę "Siunčiamo pšt. serveris". Varnele pažymėkite "Mano siunčiamo pašto serveris (SMTP) reikalauja autentifikavimo".

Office365 LT 013.png


7. Pasirinkite paskutinį skirtuką "Išsamiau":

SVARBU: Visų pirma pažymėkite "Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL)" varnele ir tik tada įveskite nurodytus prievadų numerius. Prieš paspaudžiant "Gerai", įsitikinkite, ar suvesti prievadai nebuvo automatiškai pakeisti (į anksčiau buvusius) ir liko tokie, kokius nurodėte.

  • Gaunamo pšt. serveris (POP3): - 995 (pasirinkus POP3), arba 993 (jei pasirinkote IMAP protokolą)
  • Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL) - žymime varnele
  • Siunčiamo pšt. serveris (SMTP): 465 (arba 587)
  • Naudoti šio tipo užšifruotą ryšį - pasirinkite SSL

PASTABA: Jeigu penktame žingsnyje pasirinkote POP3 abonemento tipą, skirtuke "Išsamiau" matysite skiltį "Įteikimas":

  • "Pranešimų kopiją palikti serveryje" - pasirinkus šį nustatymą, laiškai bus saugomi tiek kompiuteryje, tiek serveryje. Nepasirinkus šio parametro, laiškai bus pašalinti iš serverio ir bus saugomi tik Jūsų kompiuteryje.
  • "Šalinti iš serverio po" - jeigu pasirinkote "Pranešimų kopiją palikti serveryje", galite pasirinkti, kokio laikotarpio laiškų kopijos bus saugomos serveryje. Senesni laiškai, nei Jūsų pasirinktas laikotarpis, iš serverio bus automatiškai pašalinti.
  • "Panaikinus aplanke Pašalinta, naikinta ir serveryje" - pasirinkus šį nustatymą, laiškai iš serverio bus pašalinami tik tuo atveju, jei jie bus pašalinti ir iš aplanko "Pašalinta".

2013lt2.png


8. Išsaugokite pakeitimus. Spustelėjus "Pirmyn" programa patikrins esamus nustatymus. Jei viskas gerai tiesiog spustelėkite "Uždaryti"

Office365 LT 06.png


9. Pašto programa sėkmingai sukonfigūruota, apie tai informuoja paskutinis langas:

Office365 LT 07.png


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.