Ką daryti nurodžius neteisingą sąskaitą pavedime: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
1 eilutė: 1 eilutė:
Paprastiems pavedimams priimti naudojame vieną sąskaitą:
+
Bankiniams pavedimams priimti naudojame vieną sąskaitą:
  
 
Sąskaitos nr.: LT247300010080289725 <br />
 
Sąskaitos nr.: LT247300010080289725 <br />
5 eilutė: 5 eilutė:
 
Banko kodas: 73000 <br />
 
Banko kodas: 73000 <br />
  
Jei atlikote pavedimą į kažkurią kitą sąskaitą,  mokėjimas negali būti užskaitytas. Automatinių mokėjimų sąskaitas peržiūrime kartą per mėnesį, tad mokėjimą tiesiog grąžinsime, bet tam el. paštu <nowiki>info@serveriai.lt</nowiki> atsiųskite pavedimo kopiją. Paslaugas reikės apmokėti iš naujo.
 
  
Ši problema paprastai kyla tuomet, kai suradus seną, automatine sistema atlikta mokėjimą, pagal jį padaromas paprastas pavedimas. Taipogi nereikėtų koreguoti mokėjimo informacijos tada, kai sąskaitą apmokate automatine sistema - pakeitus įrašus mokėjimo automatiškai užskaityti tiesiog nebeįmanoma.
+
Jei atlikote mokėjimą į banko sąskaita, kuri nėra skirta atsiskaitymams banko pavedimu, jūsų mokėjimas negali būti užskaitytas. Šios sąskaitos išrašą peržiūrėsime kito mėnesio pradžioje, ir, radę jūsų pavedimą, jį grąžinsime atgal. Tam, kad mokėjimas būtų sėkmingai grąžintas, el. paštu <nowiki>info@iv.lt</nowiki> atsiųskite pavedimo išrašą.
 +
 
 +
 
 +
Ši problema paprastai kyla pasinaudojus mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas turi būti užskaitytas automatiškai, tačiau pakoreguojamas vienas iš laukelių, arba pasinaudojus pavedimų istorija ir į tokią sąskaitą padarius pavedimą.

14:58, 27 kovo 2013 versija

Bankiniams pavedimams priimti naudojame vieną sąskaitą:

Sąskaitos nr.: LT247300010080289725
Bankas: "Swedbank", AB
Banko kodas: 73000


Jei atlikote mokėjimą į banko sąskaita, kuri nėra skirta atsiskaitymams banko pavedimu, jūsų mokėjimas negali būti užskaitytas. Šios sąskaitos išrašą peržiūrėsime kito mėnesio pradžioje, ir, radę jūsų pavedimą, jį grąžinsime atgal. Tam, kad mokėjimas būtų sėkmingai grąžintas, el. paštu info@iv.lt atsiųskite pavedimo išrašą.


Ši problema paprastai kyla pasinaudojus mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas turi būti užskaitytas automatiškai, tačiau pakoreguojamas vienas iš laukelių, arba pasinaudojus pavedimų istorija ir į tokią sąskaitą padarius pavedimą.