Ką daryti nurodžius neteisingą sąskaitą pavedime: Skirtumas tarp puslapio versijų
10 eilutė: | 10 eilutė: | ||
Ši problema paprastai kyla pasinaudojus mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas turi būti užskaitytas automatiškai, tačiau pakoreguojamas vienas iš laukelių, arba pasinaudojus pavedimų istorija ir į tokią sąskaitą padarius pavedimą. | Ši problema paprastai kyla pasinaudojus mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas turi būti užskaitytas automatiškai, tačiau pakoreguojamas vienas iš laukelių, arba pasinaudojus pavedimų istorija ir į tokią sąskaitą padarius pavedimą. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]] |
15:01, 27 kovo 2013 versija
Bankiniams pavedimams priimti naudojame vieną sąskaitą:
Sąskaitos nr.: LT247300010080289725
Bankas: "Swedbank", AB
Banko kodas: 73000
Jei atlikote mokėjimą į banko sąskaita, kuri nėra skirta atsiskaitymams banko pavedimu, jūsų mokėjimas negali būti užskaitytas. Šios sąskaitos išrašą peržiūrėsime kito mėnesio pradžioje, ir, radę jūsų pavedimą, jį grąžinsime atgal. Tam, kad mokėjimas būtų sėkmingai grąžintas, el. paštu info@iv.lt atsiųskite pavedimo išrašą.
Ši problema paprastai kyla pasinaudojus mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas turi būti užskaitytas automatiškai, tačiau pakoreguojamas vienas iš laukelių, arba pasinaudojus pavedimų istorija ir į tokią sąskaitą padarius pavedimą.