Ką daryti nurodžius neteisingą sąskaitą pavedime: Skirtumas tarp puslapio versijų
5 eilutė: | 5 eilutė: | ||
Sąskaitos nr.: LT247300010080289725 <br /> | Sąskaitos nr.: LT247300010080289725 <br /> | ||
Bankas: "Swedbank", AB <br /> | Bankas: "Swedbank", AB <br /> | ||
− | Banko kodas: 73000 <br / | + | Banko kodas: 73000 <br /> |
Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes. | Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes. |
16:50, 27 kovo 2013 versija
Pavedimai turi būti atliekami į banko sąskaitą, kuri yra nurodyta išrašytoje sąskaitoje apmokėjimui:
Gavėjas: UAB "Interneto vizija"
Įmonės kodas: 126350731
Sąskaitos nr.: LT247300010080289725
Bankas: "Swedbank", AB
Banko kodas: 73000
Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes.
Jei mokėjimas buvo atliktas į kažkurią kitą sąskaitą, jis negali būti užskaitytas. Tokie mokėjimai grąžinami atgal, tam tereikia el. paštu info@iv.lt atsiųsti mokėjimo išrašą, o paslaugas apmokėti iš naujo.