Ką daryti nurodžius neteisingą sąskaitą pavedime: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
9 eilutė: 9 eilutė:
 
Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes.  
 
Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes.  
  
Jei mokėjimas buvo atliktas į kažkurią kitą sąskaitą, jis negali būti užskaitytas. Tokie mokėjimai grąžinami atgal, tam tereikia el. paštu <nowiki>info@iv.lt</nowiki> atsiųsti mokėjimo išrašą, o paslaugas apmokėti iš naujo.
+
Jei mokėjimas buvo atliktas į kažkurią kitą sąskaitą, jis negali būti užskaitytas. Tokie mokėjimai grąžinami atgal, tam tereikia el. paštu <nowiki>info@iv.lt</nowiki> atsiųsti mokėjimo išrašą, o paslaugas apmokėti iš naujo.  
  
  

16:51, 27 kovo 2013 versija

Pavedimai turi būti atliekami į banko sąskaitą, kuri yra nurodyta išrašytoje sąskaitoje apmokėjimui:

Gavėjas: UAB "Interneto vizija"
Įmonės kodas: 126350731
Sąskaitos nr.: LT247300010080289725
Bankas: "Swedbank", AB
Banko kodas: 73000

Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes.

Jei mokėjimas buvo atliktas į kažkurią kitą sąskaitą, jis negali būti užskaitytas. Tokie mokėjimai grąžinami atgal, tam tereikia el. paštu info@iv.lt atsiųsti mokėjimo išrašą, o paslaugas apmokėti iš naujo.