Ką daryti nurodžius neteisingą sąskaitą pavedime: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
7 eilutė: 7 eilutė:
 
Banko kodas: 73000 <br />
 
Banko kodas: 73000 <br />
  
Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes.  
+
Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami [[Galimi_apmokėjimo_būdai|mokėjimo internetu nuorodomis]], kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes.  
  
 
Jei mokėjimas buvo atliktas ne į atsiskaitomąją UAB "Interneto vizija" banko sąskaitą, jo užskaityti negalėsime. Esant galimybei, tokius mokėjimus grąžiname atgal - tam el. paštu [mailto:info@iv.lt info@iv.lt] atsiųskite pavedimo kopiją.  
 
Jei mokėjimas buvo atliktas ne į atsiskaitomąją UAB "Interneto vizija" banko sąskaitą, jo užskaityti negalėsime. Esant galimybei, tokius mokėjimus grąžiname atgal - tam el. paštu [mailto:info@iv.lt info@iv.lt] atsiųskite pavedimo kopiją.  

16:03, 19 lapkričio 2013 versija

Mokėjimai už paslaugas turi būti atliekami į banko sąskaitą, kuri yra nurodyta išrašytoje sąskaitoje apmokėjimui:

Gavėjas: UAB "Interneto vizija"
Įmonės kodas: 126350731
Sąskaitos nr.: LT247300010080289725
Bankas: "Swedbank", AB
Banko kodas: 73000

Paslaugas galite apmokėti ir pasinaudodami mokėjimo internetu nuorodomis, kurių pagalba sąskaitos apmokėjimas užskaitomas automatiškai, per kelias minutes.

Jei mokėjimas buvo atliktas ne į atsiskaitomąją UAB "Interneto vizija" banko sąskaitą, jo užskaityti negalėsime. Esant galimybei, tokius mokėjimus grąžiname atgal - tam el. paštu info@iv.lt atsiųskite pavedimo kopiją.