"Pagalba gyvai" pokalbio išsaugojimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
8 eilutė: 8 eilutė:
 
[[Vaizdas:pokalbis1.png|300px]]
 
[[Vaizdas:pokalbis1.png|300px]]
  
Atsidariusiame lange pasirinkite, ar norite išsisaugoti pokalbį kompiuteryje ("Save File"), ar jį atidaryti tekstiniame faile ("Open with"):
+
Pokalbis bus parsiųstas ir išsaugotas kompiuteryje kaip tekstinis failas (kai kurios naršyklės dar gali paprašyti patvirtinti pokalbio išsaugojimą).
 
 
[[Vaizdas:pokalbis2.png|300px]]
 
 
 
Patvirtinkite ir pokalbis bus išsaugotas.
 
  
 
[[Kategorija:Bendri klausimai]]
 
[[Kategorija:Bendri klausimai]]

Dabartinė 10:23, 15 vasario 2021 versija


Visose mūsų projektinėse svetainėse iv.lt, serveriai.lt, dizaineriai.lt, pro.hostingas.lt, dedikuoti.lt, sertifikatai.lt galite inicijuoti "gyvą" pokalbį (angl. chat) norėdami tiesiogiai bendrauti su mūsų pagalbos centru. Pokalbio inicijavimo įkonėlę rasite apatiniame dešiniajame kampe. Paspaudus ant jos, jums bus pateikiamas pokalbio langas, kuriame galėsite pateikti savo klausimus dėl mūsų teikiamų paslaugų. Užbaigus pokalbį ar pokalbio eigoje jūs galite išsisaugoti susirašinėjimo tekstą tam, kad vėliau galėtumėte iš naujo pasiskaityti pateiktus atsakymus.

Norėdami išsisaugoti pokalbį, pokalbio lango viršuje, dešiniajame kampe, paspauskite ant rodyklės, taip kaip parodyta šiame paveikslėlyje:

Pokalbis1.png

Pokalbis bus parsiųstas ir išsaugotas kompiuteryje kaip tekstinis failas (kai kurios naršyklės dar gali paprašyti patvirtinti pokalbio išsaugojimą).