"Pagalba gyvai" pokalbio išsaugojimas

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką


Visose mūsų projektinėse svetainėse iv.lt, serveriai.lt, dizaineriai.lt, pro.hostingas.lt, dedikuoti.lt, sertifikatai.lt galite inicijuoti "gyvą" pokalbį (angl. chat) norėdami tiesiogiai bendrauti su mūsų pagalbos centru. Pokalbio inicijavimo įkonėlę rasite apatiniame dešiniajame kampe. Paspaudus ant jos, jums bus pateikiamas pokalbio langas, kuriame galėsite pateikti savo klausimus dėl mūsų teikiamų paslaugų. Užbaigus pokalbį ar pokalbio eigoje jūs galite išsisaugoti susirašinėjimo tekstą tam, kad vėliau galėtumėte iš naujo pasiskaityti pateiktus atsakymus.

Norėdami išsisaugoti pokalbį, pokalbio lango viršuje, dešiniajame kampe, paspauskite ant rodyklės, taip kaip parodyta šiame paveikslėlyje:

Pokalbis1.png

Atsidariusiame lange pasirinkite, ar norite išsisaugoti pokalbį kompiuteryje ("Save File"), ar jį atidaryti tekstiniame faile ("Open with"):

Pokalbis2.png

Patvirtinkite ir pokalbis bus išsaugotas.