Gaunu klaidą "retry time not reached"

Iš IV pagalba klientams.
12:00, 5 rugsėjo 2019 versija, sukurta IV IevaK (Aptarimas | indėlis)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Kai siunčiant laišką gavėjo pašto serveris neatsako į Serveriai.lt pašto serverio užklausimą, toks serveris įsimenamas ir tinklo resursų taupymo sumetimais artimiausias 30-60 min. laiškai, adresuoti neatsakančiam gavėjo pašto serveriui, nėra priimami.


Tokius laiškus pašto serveris grąžina nurodydamas klaidą „retry time not reached for any host after a long failure period“.


Problemos sprendimo būdai:

  • Ši klaida informuoja, kad gavėjo pašto serveris turi problemų su pasiekiamumu, greičiausiai yra „užlūžęs“. Galima gavėją informuoti kitais kanalais (pvz., telefonu) ir rekomenduoti patikrinti savo pašto serverio būklę.
  • Jei problema su gavėjo pašto serveriu buvo trumpalaikė, galima po ~1 val. pabandyti pakartotinai išsiųsti laišką. Jei siuntimo metu gavėjo pašto serveris bus pasiekiamas, laiškas bus sėkmingai pristatytas.