Ką daryti nurodžius neteisingą sąskaitą pavedime

Iš IV pagalba klientams.
14:04, 27 kovo 2013 versija, sukurta IV MartynasB (Aptarimas | indėlis) (Naujas puslapis: Paprastiems pavedimams priimti naudojame vieną sąskaitą: Sąskaitos nr.: LT247300010080289725 Bankas: "Swedbank", AB Banko kodas: 73000 Jei atlikote pavedimą į kažkurią ...)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Paprastiems pavedimams priimti naudojame vieną sąskaitą:

Sąskaitos nr.: LT247300010080289725 Bankas: "Swedbank", AB Banko kodas: 73000

Jei atlikote pavedimą į kažkurią kitą sąskaitą, mokėjimas negali būti užskaitytas. Automatinių mokėjimų sąskaitas peržiūrime kartą per mėnesį, tad mokėjimą tiesiog grąžinsime, bet tam el. paštu info@serveriai.lt atsiųskite pavedimo kopiją. Paslaugas reikės apmokėti iš naujo.

Ši problema paprastai kyla tuomet, kai suradus seną, automatine sistema atlikta mokėjimą, pagal jį padaromas paprastas pavedimas. Taipogi nereikėtų koreguoti mokėjimo informacijos tada, kai sąskaitą apmokate automatine sistema - pakeitus įrašus mokėjimo automatiškai užskaityti tiesiog nebeįmanoma.