Klaida "500 Internal Server Error"

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Bendruoju atveju klaida 500 mūsų serveriuose grąžinama, kai WEB serveris negali atsakyti į gautą užklausą. Dažniausiai pasitaikančios šios klaidos priežastys yra bandymas .htaccess failo pagalba keisti su serverio saugumu susijusius parametrus bei klaidos esančios .htaccess ar .php failuose. Pastebėjus šį klaidos pranešimą reikėtų peržiūrėti WEB serverio klaidų žurnalą. Norėdami peržiūrėti WEB serverio klaidų žurnalą:

  1. Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  2. Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  3. Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:
  • arba geltoną "Sukurti prisijungimą" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;
  • arba žalią "Serverio valdymo pultas" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pasirinkite pageidaujamą domeną;
  • Paspauskite meniu punktą "Svetainės apžvalga ir statistika" (Site Summary / Statistics / Logs);
  • Pasirinkite nuorodą "Pilnas klaidų išrašas" (Full Error Log).

Klaidų žurnale bus nurodomas failas, dėl kurio kyla problema, bei trumpas problemos priežasties aprašymas. Nustačius problemą sukeliantį failą belieka jį pataisyti ar pašalinti.


Taipogi reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad panašios klaidos gali kilti dėl PHP procesų išnaudojamų resursų, ypač jei yra gana daug PHP perviršių, o didesnė dalis klaidų rašo apie lūžusius PHP procesus. Daugiau apie tai rasite paspaudę čia.