Laiškų peradresavimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Naujas puslapis: ===== SPAM filtro išjungimas ===== Laiškų peradresavimas leidžia sukurti virtualų el. pašto adresą, kuriuo siunčiami laiškai būtų pristatomi į veikiantį el. pašto ...)
 
 
(nerodoma 19 tarpinių versijų, sukurtų 6 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
===== SPAM filtro išjungimas =====
 
  
Laiškų peradresavimas leidžia sukurti virtualų el. pašto adresą, kuriuo siunčiami laiškai būtų pristatomi į veikiantį el. pašto adresą. Pvz. iš vilnius@mano-svetaine.lt laiškai būtų peradresuojami į info@mano-svetaine.lt. Norint jį sukurti:
+
Laiškų peradresavimas leidžia sukurti virtualų el. pašto adresą, kuriuo siunčiami laiškai būtų pristatomi į veikiančią el. pašto dėžutę. Pvz.: vardas@mano-svetaine.lt laiškai būtų peradresuojami į info@mano-svetaine.lt. Taip pat galima aktyvuoti taip vadinamą "catch-all" funkciją, kuri skirta nepristatytų laiškų surinkimui į vieną pasirinktą pašto dėžutę. Nepristatyti laiškai - tai tokie laiškai, kurie buvo siunčiami į neegzistuojančią dėžutę, pvz.: buvo padaryta rašybos klaida ir laiškas išsiųstas į infoo@mano-svetaine.lt.
  
'''1.''' prisijunkite prie virtualaus [http://www.serveriai.lt/valdyti.php serverio valdymo pulto]; <br />
+
__TOC__
  
 +
=== Laiškų peradresavimas ===
  
 +
'''1.''' Prisijunkite prie savo [[Serverio_valdymo_pultas|serverio valdymo pulto]] DirectAdmin;
 +
{| class="mw-collapsible mw-collapsed wikitable"
 +
!
 +
|-
 +
|
 +
#Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: '''https://klientams.iv.lt'''<br />
 +
#Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;<br />
 +
#Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:<br />
  
 +
::*arba geltoną "'''Sukurti prisijungimą'''" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;<br />
 +
::*arba žalią "'''Serverio valdymo pultas'''" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.<br />
  
 +
''Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.''
 +
|}
  
Jei negaunate laiškų iš tam tikrų siuntėjų, pabandykite išjungti visus el. pašto filtrus savo svetainei:
+
'''2.''' Pasirinkite meniu punktą '''"Peradresavimas"''':
  
 +
[[Vaizdas:Peradresavimas_01.png|600px]]
  
'''2.''' pasirinkite meniu punktą ''"SPAM filtrai"'';
 
  
[[Vaizdas:SPAM_filtras_00.png|500px]]
+
'''3.''' Paspauskite mygtuką '''"Sukurti naują peradresavimo taisyklę"''':
  
 +
[[Vaizdas:Perradresavimas0.png|600px]]
  
'''3.''' paspauskite mygtuką ''"Išjungti"'' (jei tokio mygtuko nėra, reiškia SPAM filtras jau išjungtas);
 
  
[[Vaizdas:SPAM_filtras_01_isjungti.png|500px]]
+
'''4.''' Ties '''"Pavadinimas"''' nurodykite virtualaus el. pašto adreso pavadinimą (iš kurio bus peradresuojami laiškai), o ties '''"El. pašto adresas"''' nurodykite, kur reikėtų peradresuoti laiškus:
  
 +
[[Vaizdas:Perradresavimas01.png|600px]]
  
===== Siuntėjo įtraukimas į baltąjį ( netikrinamų siuntėjų ) sąrašą =====
+
'''SVARBU:''' Laukelyje '''"El. pašto adresas"''' galite įrašyti ir kelis skirtingus adresatus (kuriems bus peradresuojami laiškai), atskirdami juos tik kableliu pvz.: info@mano-svetaine,saskaitos@mano-svetaine.lt,admin@mano-svetaine.lt. Taip pat galimas atskyrimas ir kableliu, kartu su tarpo simboliu pvz.: info@mano-svetaine, saskaitos@mano-svetaine.lt, admin@mano-svetaine.lt.<br />
 +
Laukelyje '''"El. pašto adresas"''' atskiriant adresatus negalima naudoti '''tik''' tarpo pvz.: info@mano-svetaine saskaitos@mano-svetaine.lt admin@mano-svetaine.lt. Taip pat negalime naudoti "Enter" simbolio, kai naujas rašomas tektas perkeliamas į visiškai naują eilutę.
  
'''1.''' pasirinkite meniu punktą ''"SPAM filtrai"'';
+
Prireikus pašalinti peradresavimą tiesiog pažymėkite jį varnele ir spustelėkite ''"Ištrinti pažymėtus"'':
  
[[Vaizdas:SPAM_filtras_00.png|500px]]
+
[[Vaizdas:Peradresavimas_da_04.png|600px]]
  
 +
=== "Catch-all" funkcija ===
  
'''2.''' Ties skyriumi ''"Baltasis sąrašas"'' įrašykite siuntėjo el. pašto adresą ( pvz. ''info@partnerio-svetaine.lt'' ) arba siuntėjo domeną ( pvz. ''partnerio-svetaine.lt'' ) ir spustelėkite mygtuką ''"Leisti"''
+
'''1.''' Pasirinkite meniu punktą '''"Peradresavimas"''' :
  
[[Vaizdas:SPAM_filtras_02_baltas.png|500px]]
+
[[Vaizdas:Peradresavimas_01.png|600px]]
  
 +
'''2.''' Paspauskite mygtuką '''"Dėžutė nepristatytų laiškų surinkimui"''':
  
Po bet kurių veiksmų, pakeitimai pilnai įsigalios per 1 valandą.
+
[[Vaizdas:Peradresavimas_da_5.png|600px]]
  
 +
'''3.''' Pažymėkite '''"Adresas"''' taškeliu, įrašykite arba pasirinkite iš sąrašo el. pašto dėžutę, į kurią bus surenkami laiškai ir spauskite '''"Atnaujinti"''':
  
Jei išjungus el. pašto filtrus probleminius laiškus pradėjote gauti:
+
[[Vaizdas:Peradresavimas_da_6.png|600px]]
  
* tai reiškia, kad laiškai jums buvo siųsti per el. pašto serverį, kurio konfigūracijoje buvo įsivėlusi klaida, t.y. ji neatitiko [http://www.ietf.org/rfc/rfc2821.txt RFC 2821 standarto] (tai pagrindinis el. pašto perdavimo standartas, kurio turi laikytis visi el. paštą siunčiantys ir priimantys serveriai);
+
[[Kategorija:El. pašto naudojimas]]
* arba negautų laiškų siuntėjai buvo įtraukti į jūsų sukurtą el. pašto blokavimo filtrą.
+
[[Kategorija:DirectAdmin]]
 
 
 
 
Pirmuoju atveju siuntėjo el. pašto serverio administratorius turėtų sutvarkyti savo serverio konfigūraciją, kadangi per tokį serverį siųstus laiškus blokuoja daugelis IPT (interneto paslaugų tiekėjai). [http://www.serveriai.lt/reverse/ Išsamios instrukcijos kaip] tai atlikti kartu su problemos paaiškinimu yra grąžinami atgal laiško siuntėjui.
 
 
 
 
 
Jei nenorite, kad jūsų SPAM filtras būtų išjungtas, kol bus taisoma siuntėjo pašto serverio konfigūracija, galite sukurti leistinų adresų filtrą. Tam Whitelist skiltyje įveskite siuntėjo el. pašto adresą arba domeną ir paspauskite mygtuką Allow. Laiškai iš siuntėjų, esančių leistinų adresų filtre, nėra tikrinami ir blokuojami.
 
 
 
 
 
[[Kategorija:pašto_problemų_sprendimas]]
 

Dabartinė 16:00, 6 rugpjūčio 2020 versija

Laiškų peradresavimas leidžia sukurti virtualų el. pašto adresą, kuriuo siunčiami laiškai būtų pristatomi į veikiančią el. pašto dėžutę. Pvz.: iš vardas@mano-svetaine.lt laiškai būtų peradresuojami į info@mano-svetaine.lt. Taip pat galima aktyvuoti taip vadinamą "catch-all" funkciją, kuri skirta nepristatytų laiškų surinkimui į vieną pasirinktą pašto dėžutę. Nepristatyti laiškai - tai tokie laiškai, kurie buvo siunčiami į neegzistuojančią dėžutę, pvz.: buvo padaryta rašybos klaida ir laiškas išsiųstas į infoo@mano-svetaine.lt.

Laiškų peradresavimas

1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  1. Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  2. Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  3. Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:
  • arba geltoną "Sukurti prisijungimą" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;
  • arba žalią "Serverio valdymo pultas" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Pasirinkite meniu punktą "Peradresavimas":

Peradresavimas 01.png


3. Paspauskite mygtuką "Sukurti naują peradresavimo taisyklę":

Perradresavimas0.png


4. Ties "Pavadinimas" nurodykite virtualaus el. pašto adreso pavadinimą (iš kurio bus peradresuojami laiškai), o ties "El. pašto adresas" nurodykite, kur reikėtų peradresuoti laiškus:

Perradresavimas01.png

SVARBU: Laukelyje "El. pašto adresas" galite įrašyti ir kelis skirtingus adresatus (kuriems bus peradresuojami laiškai), atskirdami juos tik kableliu pvz.: info@mano-svetaine,saskaitos@mano-svetaine.lt,admin@mano-svetaine.lt. Taip pat galimas atskyrimas ir kableliu, kartu su tarpo simboliu pvz.: info@mano-svetaine, saskaitos@mano-svetaine.lt, admin@mano-svetaine.lt.
Laukelyje "El. pašto adresas" atskiriant adresatus negalima naudoti tik tarpo pvz.: info@mano-svetaine saskaitos@mano-svetaine.lt admin@mano-svetaine.lt. Taip pat negalime naudoti "Enter" simbolio, kai naujas rašomas tektas perkeliamas į visiškai naują eilutę.

Prireikus pašalinti peradresavimą tiesiog pažymėkite jį varnele ir spustelėkite "Ištrinti pažymėtus":

Peradresavimas da 04.png

"Catch-all" funkcija

1. Pasirinkite meniu punktą "Peradresavimas" :

Peradresavimas 01.png

2. Paspauskite mygtuką "Dėžutė nepristatytų laiškų surinkimui":

Peradresavimas da 5.png

3. Pažymėkite "Adresas" taškeliu, įrašykite arba pasirinkite iš sąrašo el. pašto dėžutę, į kurią bus surenkami laiškai ir spauskite "Atnaujinti":

Peradresavimas da 6.png