Microsoft Outlook 2016 LT SMTP SSL

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Norint įjungti SSL šifravimą "Outlook 2016" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:


1. Programoje pasirinkite meniu "Failas", tuomet "Informacija" ir "Abonemento parametrai..":

Capture 013.PNG


2. Pažymėkite savo el. pašto dėžutę ir spustelėkite mygtuką "Keisti..":

Capture 014.PNG


3. Pakoreguokite serverių pavadinimus:

  • "Gaunamo pašto serveris:" <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • "Siunčiamo pašto serveris (SMTP):" <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/

Capture 015.PNG


4. Atnaujinius pagrindinius duomenis spustelėkite mygtuką "Kiti parametrai" ir atidarykite kortelę "Siunčiamo pšt. serveris". Varnele pažymėkite "Mano siunčiamo pašto serveris (SMTP) reikalauja autentifikavimo":

Capture 011.PNG


5. Tada, paskutiniame skirtuke "Išsamiau", pasirinkite:

SVARBU: Visų pirma pažymėkite "Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL)" varnele ir tik tada įveskite nurodytus prievadų numerius. Prieš paspaudžiant "Gerai", įsitikinkite, ar suvesti prievadai nebuvo automatiškai pakeisti (į anksčiau buvusius) ir liko tokie, kokius nurodėte.

  • "Gaunamo pšt. serveris (IMAP):" - 993 (pasirinkus IMAP), arba 995 (jei pasirinkote POP3 protokolą)
  • Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL) - žymime varnele
  • "Siunčiamo pšt. serveris (SMTP):" 465 (arba 587)
  • Naudoti šio tipo užšifruotą ryšį - pasirinkite SSL.

2016lt2.png


6. Išsaugokite pakeitimus. Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite, ar visi nustatymai buvo parinkti korektiškai. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.