Mozilla Thunderbird LT SMTP SSL: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
2 eilutė: 2 eilutė:
  
  
'''1.''' Atidarykite programą "''Mozilla Thunderbird"'' ir skiltyje '''"Paskyros"''' pasirinkite '''"Paskyros nuostatos"''':
+
'''1.''' Paleidus pašto programą spragtelėkite ant pašto dėžutės pavadinimo ir dešinėje pusėje aukščiau matysite pasirinkimą "Paskyros nuostatos":  
  
[[Vaizdas:Thunderen5.jpg|600px]]
+
[[Vaizdas:moz_ssl1lt|600px]]
  
  

11:28, 6 sausio 2021 versija

Norint įjungti SSL šifravimą "Mozilla Thunderbird" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:


1. Paleidus pašto programą spragtelėkite ant pašto dėžutės pavadinimo ir dešinėje pusėje aukščiau matysite pasirinkimą "Paskyros nuostatos":

600px


2. Kairėje pusėje pasirinkite savo pašto dėžutę (kurios nustatymus koreguosite) ir meniu "Serverio nuostatos". Pakoreguokite šiuos nustatymus:

  • "Serverio vardas": <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • "Prievadas": 995 (pasirinkus POP3), arba 993 (jei pasirinkote IMAP protokolą)
  • "Saugusis ryšys": SSL/TLS

Thunderbird LT SSL 1.png


3. Tuomet pasirinkite kairiajame meniu apačioje esantį meniu "Laiškų išsiuntimo serveris", lentelėje pažymėkite savo pašto dėžutę (ar pašto serverį) ir paspauskite mygtuką "Taisyti":

Thunderbird LT SSL 2.png


4. Siunčiamo serverio nustatymų laukelyje pakoreguoti šią informaciją:

  • "Serverio vardas": <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • "Prievadas": 465 (arba 587)
  • "Saugusis ryšys": SSL/TLS

Thunderbird LT SSL 3.png


5. Išsaugokite pakeitimus, paspausdami mygtuką "Gerai". Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite, ar visi nustatymai buvo parinkti korektiškai. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.