Negaunu visų laiškų: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Kitos problemos)
 
(nerodoma 23 tarpinės versijos, sukurtos 6 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
Jei negaunate visų Jums siunčiamų laiškų, reikėtų patikrinti keletą pagrindinių aspektų:
+
Visų pirma patikrinkite ar atsidaro Jūsų puslapis? Jei ne, pereikite prie 4-to žingsnio. <br />
  
'''1.''' Ar el. pašto dėžutė nėra perpildyta?
+
Pagrindinės kelios problemos, kurias reikėtų patikrinti, kuomet negaunate nė vieno laiško, būtų šios:
  
Jei prie pašto prisijungti pavyksta tiek pašto programos pagalba, [http://pastas.serveriai.lt/ tiek tikrinant paštą per naršyklę],
+
__TOC__
  
 +
==== Ar el. pašto dėžutė nėra perpildyta? ====
  
 +
Jei prie pašto prisijungti pavyksta tiek pašto programos pagalba, [http://pastas.serveriai.lt/ tiek tikrinant paštą per naršyklę], tačiau negaunate nė vieno laiško, labai tikėtina, jog dėžutė yra tiesiog perpildyta. Norint išspręsti šią problemą:
  
[[Kategorija:pašto_problemų_sprendimas]]
+
* Prisijunkite prie savo [[Serverio_valdymo_pultas|serverio valdymo pulto]] DirectAdmin;
 +
{| class="mw-collapsible mw-collapsed wikitable"
 +
!
 +
|-
 +
|
 +
# Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: '''[https://klientams.iv.lt https://klientams.iv.lt]'''<br />
 +
# Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;<br />
 +
# Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:<br />
 +
::* arba geltoną "'''Sukurti prisijungimą'''" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;<br />
 +
::* arba žalią "'''Serverio valdymo pultas'''" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.<br />
 +
 
 +
''Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.''
 +
|}
 +
* Prisijungus pasirinkite meniu '''"El. pašto dėžutės" (E-mail accounts)''':
 +
 
 +
[[Vaizdas:Vieta_01.png|500px]]
 +
 
 +
* Pežiūrėkite stulpelį ''"Išnaudota" (Usage)'', čia nurodoma kiek vietos yra suteikta ir kiek išnaudojama (pvz. 300/250 nurodytų, kad buvo suteikta 250 MB vietos, o išnaudojama 300 MB). <br />
 +
Jei dėžutė perpildyta - ties ja spustelėkite '''"pakeisti" (change)''':
 +
 
 +
[[Vaizdas:Vieta_02.png|500px]]
 +
 
 +
* Eilutėje '''"Dėžutės dydžio limitas"(Email Quota)''' įrašykite naują limitą. Įrašius '''0''' nebebus taikomi atskiri ribojimai, galėsite išnaudoti tiek vietos, kiek Jūsų talpinimo planas suteikia:
 +
 
 +
[[Vaizdas:Vieta_03.png|500px]]
 +
 
 +
 
 +
==== Pasiektas failų ir katalogų kiekio limitas (inode) ====
 +
 
 +
Inode kiekis pagal nutylėjimą nustatomas 200000. Jei limitas pasiekiamas iki kol spėjama peržiūrėti ir padidinti jį, galite nebegauti laiškų, gali kilti problemų naudojantis el. paštu per naršyklę. Norint patikrinti ar kilusi būtent ši problema:
 +
 
 +
* Prisijunkite prie savo [[Serverio_valdymo_pultas|serverio valdymo pulto]] DirectAdmin;
 +
{| class="mw-collapsible mw-collapsed wikitable"
 +
!
 +
|-
 +
|
 +
* Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: '''[https://klientams.iv.lt https://klientams.iv.lt]'''<br />
 +
* Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";<br />
 +
* Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;<br />
 +
* Paspauskite mygtuką '''"Serverio valdymo pultas"'''. <br />
 +
 
 +
''Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite [https://www.iv.lt/pagalba/Serverio_slapta%C5%BEod%C5%BEio_priminimas naują serverio slaptažodį] prisijungimui.''
 +
 
 +
''Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.''
 +
|}
 +
* Prisijungus pažiūrėkite dešinėje puslapio dalyje, parametrą '''"Inode kiekis" (Inode usage)''':
 +
 
 +
[[Vaizdas:Vieta_04.png|500px]]
 +
 
 +
* Jei limitas pasiektas - rekomenduojame pašalinti dalį nereikalingų failų. Daugiau apie tai [[Inode_kiekis|rasite paspaudę čia.]]
 +
 
 +
 
 +
==== Perpildytas talpinimo planas ====
 +
 
 +
Nors atskirai disko vieta nėra ribojama, kiekvienam talpinimo planui taikomos [http://www.serveriai.lt/neribojami.html sąžiningo naudojimosi sąlygos.] Norint įsitikinti, kad problema kilo ne dėl šios priežasties:
 +
 
 +
* Prisijunkite prie savo [[Serverio_valdymo_pultas|serverio valdymo pulto]] DirectAdmin;
 +
{| class="mw-collapsible mw-collapsed wikitable"
 +
!
 +
|-
 +
|
 +
* Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: '''[https://klientams.iv.lt https://klientams.iv.lt]'''<br />
 +
* Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";<br />
 +
* Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;<br />
 +
* Paspauskite mygtuką '''"Serverio valdymo pultas"'''. <br />
 +
 
 +
''Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite [https://www.iv.lt/pagalba/Serverio_slapta%C5%BEod%C5%BEio_priminimas naują serverio slaptažodį] prisijungimui.''
 +
 
 +
''Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.''
 +
|}
 +
* Prisijungus pasirinkite meniu '''"Svetainės apžvalga ir statistika"''' ir patikrinkite eilutę ''"Išnaudota vieta serveryje (MB)"'':
 +
 
 +
[[Vaizdas:Vieta_05.png|500px]]
 +
 
 +
 
 +
==== Nepratęstos paslaugos ====
 +
 
 +
Dėl vienų ar kitų priežasčių nepratęsus paslaugų nustos veikti svetainė ir el. paštas. Ar taip nenutiko galima patikrinti prisijungus prie savo paskyros [https://klientams.iv.lt/ klientų sistemoje]:
 +
 
 +
* Pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos";
 +
* Prie kiekvienos paslaugų nurodytas jos galiojimo laikas;
 +
* Jei paslauga jau anuliuota, paprastai per vieną mėnesį ją galima atstatyti. Tam apsilankykite žemiau nurodytu adresu:
 +
 
 +
https://klientams.iv.lt/restore.php
 +
 
 +
 
 +
==== Kitos problemos ====
 +
 
 +
Jei nė vienas variantų netinka - [https://www.iv.lt/kontaktai/ susisiekite su mumis.]
 +
 
 +
 
 +
[[Kategorija:El._pašto_problemų_sprendimas]]

Dabartinė 10:14, 6 balandžio 2023 versija

Visų pirma patikrinkite ar atsidaro Jūsų puslapis? Jei ne, pereikite prie 4-to žingsnio.

Pagrindinės kelios problemos, kurias reikėtų patikrinti, kuomet negaunate nė vieno laiško, būtų šios:

Ar el. pašto dėžutė nėra perpildyta?

Jei prie pašto prisijungti pavyksta tiek pašto programos pagalba, tiek tikrinant paštą per naršyklę, tačiau negaunate nė vieno laiško, labai tikėtina, jog dėžutė yra tiesiog perpildyta. Norint išspręsti šią problemą:

  1. Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  2. Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  3. Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:
  • arba geltoną "Sukurti prisijungimą" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;
  • arba žalią "Serverio valdymo pultas" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pasirinkite meniu "El. pašto dėžutės" (E-mail accounts):

Vieta 01.png

  • Pežiūrėkite stulpelį "Išnaudota" (Usage), čia nurodoma kiek vietos yra suteikta ir kiek išnaudojama (pvz. 300/250 nurodytų, kad buvo suteikta 250 MB vietos, o išnaudojama 300 MB).

Jei dėžutė perpildyta - ties ja spustelėkite "pakeisti" (change):

Vieta 02.png

  • Eilutėje "Dėžutės dydžio limitas"(Email Quota) įrašykite naują limitą. Įrašius 0 nebebus taikomi atskiri ribojimai, galėsite išnaudoti tiek vietos, kiek Jūsų talpinimo planas suteikia:

Vieta 03.png


Pasiektas failų ir katalogų kiekio limitas (inode)

Inode kiekis pagal nutylėjimą nustatomas 200000. Jei limitas pasiekiamas iki kol spėjama peržiūrėti ir padidinti jį, galite nebegauti laiškų, gali kilti problemų naudojantis el. paštu per naršyklę. Norint patikrinti ar kilusi būtent ši problema:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Serverio valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pažiūrėkite dešinėje puslapio dalyje, parametrą "Inode kiekis" (Inode usage):

Vieta 04.png

  • Jei limitas pasiektas - rekomenduojame pašalinti dalį nereikalingų failų. Daugiau apie tai rasite paspaudę čia.


Perpildytas talpinimo planas

Nors atskirai disko vieta nėra ribojama, kiekvienam talpinimo planui taikomos sąžiningo naudojimosi sąlygos. Norint įsitikinti, kad problema kilo ne dėl šios priežasties:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Serverio valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pasirinkite meniu "Svetainės apžvalga ir statistika" ir patikrinkite eilutę "Išnaudota vieta serveryje (MB)":

Vieta 05.png


Nepratęstos paslaugos

Dėl vienų ar kitų priežasčių nepratęsus paslaugų nustos veikti svetainė ir el. paštas. Ar taip nenutiko galima patikrinti prisijungus prie savo paskyros klientų sistemoje:

  • Pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos";
  • Prie kiekvienos paslaugų nurodytas jos galiojimo laikas;
  • Jei paslauga jau anuliuota, paprastai per vieną mėnesį ją galima atstatyti. Tam apsilankykite žemiau nurodytu adresu:

https://klientams.iv.lt/restore.php


Kitos problemos

Jei nė vienas variantų netinka - susisiekite su mumis.