Negaunu visų laiškų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Jei negaunate visų Jums siunčiamų laiškų, reikėtų patikrinti keletą pagrindinių aspektų:

1. Ar el. pašto dėžutė nėra perpildyta?

Jei prie pašto prisijungti pavyksta tiek pašto programos pagalba, tiek tikrinant paštą per naršyklę, tačiau negaunate nė vieno laiško, labai tikėtina, jog dėžutė yra tiesiog perpildyta. Norint išspręsti šią problemą:

  • Prisijungus pasirinkite meniu "El. pašto dėžutės" (E-mail accounts) ir pažiūrėkite stulpelį "Išnaudota" (Usage), čia nurodoma kiek vietos yra suteikta ir kiek išnaudojama, pvz. 300/250 nurodytų, kad buvo suteikta 250 MB vietos, o išnaudojama 300 MB.
  • Jei dėžutė perpildyta - ties ja spustelėkite "pakeisti" (change).
  • Eilutėje "Dėžutės dydžio limitas"(Email Quota) įrašykite naują limitą. Įrašius 0 nebebus taikomi atskiri ribojimai, galėsite išnaudoti tiek vietos, kiek Jūsų talpinimo planas suteikia.