Outlook klaidų numeriai: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(0x800ccc0e)
(0x800ccc0e)
16 eilutė: 16 eilutė:
 
===== 0x800ccc0e =====
 
===== 0x800ccc0e =====
  
Viena iš dažniausių šios klaidos priežasčių yra nepasiekiamas standartinis SMTP tarnybos prievadas - 25. Interneto tiekėjai gana dažnai apriboja jo naudojimą, saugumo sumetimais. Paprasčiausias sprendimo būdas būtų pabandyti naudoti alternatyvų prievadą laiškų siuntimui. Paprastai tai atliekama įjungiant SSL šifravimą. Bendro pobūdžio aprašymą ir gidus pagal atskiras pašto programas galite rasti [[Kategorija:SSL_SMTP|paspaudę čia]]
+
Viena iš dažniausių šios klaidos priežasčių yra nepasiekiamas standartinis SMTP tarnybos prievadas - 25. Interneto tiekėjai gana dažnai apriboja jo naudojimą, saugumo sumetimais. Paprasčiausias sprendimo būdas būtų pabandyti naudoti alternatyvų prievadą laiškų siuntimui. Paprastai tai atliekama įjungiant SSL šifravimą. Bendro pobūdžio aprašymą ir gidus pagal atskiras pašto programas galite rasti [[[[Kategorija:SSL_SMTP]]|paspaudę čia]]
  
 
===== 0x80040607 =====
 
===== 0x80040607 =====

13:00, 26 rugsėjo 2013 versija

Pagrindiniai Outlook klaidų kodai:

0x800c0133

Aktualu programai Outlook express. Šis klaidos pranešimas nurodo, kad sugadintas failas, kuriame saugomi gauti ar išsiųsti laiškai. Paprastai problemų gali kilti jam persipildžius (apie 2 GB) arba dėl vidinių outlook sutrikimų ar po kompiuterio "lūžio". Beveik visada problema kyla su inbox.dbx arba sent.dbx failais. Problema sprendžiama taip:

  • Paleiskite "Outlook Express", dešiniu mygtuku paspauskite ant "Local folders", pasirinkite "New folder.." ir įrašykite jo pavadinimą, pvz. "Archyvas".
  • Grįžę į katalogą "Inbox" ir perkelkite visus laiškus į "Archyvas" (kitaip atliekant tolesnius veiksmus jie bus ištrinti). Paprastai laiškai perkeliami pažymint juos, spustelėjus dešinį pelės mygtuką ir pasirenkant "Move to..".
  • Pasirinkite meniu punktą "Tools" -> "Options", atidarykite kortelę "Maintenance" ir paspauskite mygtuką "Store folder". Čia yra nurodytas kelias iki "inbox.dbx" failo, kuriame yra saugomi visi išsiųsti laiškai. Įsiminkite arba užsirašykite šį kelią.
  • Uždarykite "Outlook express" ir nueikite įsimintu keliu iki "inbox.dbx" failo, kurį minėjome 3 punkte, ir ištrinkite būtent šį failą (inbox.dbx).
  • Paleiskite pašto programą. Index katalogas turi būti sukurtas iš naujo. Laiškų perkelti atgal iš "Archyvas" į "inbox" nerekomenduojame, nes jei katalogas buvo persipildęs - problema pasikartos.


0x800ccc0e

Viena iš dažniausių šios klaidos priežasčių yra nepasiekiamas standartinis SMTP tarnybos prievadas - 25. Interneto tiekėjai gana dažnai apriboja jo naudojimą, saugumo sumetimais. Paprasčiausias sprendimo būdas būtų pabandyti naudoti alternatyvų prievadą laiškų siuntimui. Paprastai tai atliekama įjungiant SSL šifravimą. Bendro pobūdžio aprašymą ir gidus pagal atskiras pašto programas galite rasti [[|paspaudę čia]]

0x80040607
0x800cccd9
0x800ccc0f
0x80040900