Outlook klaida Windows 10: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
1 eilutė: 1 eilutė:
 
Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į '''Windows 10''', pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.  
 
Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į '''Windows 10''', pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.  
  
Tam, kad išspręsti kilusią problemą, yra reikalinga atlikti šiuos veiksmus:
+
Norint išspręsti kilusią problemą, reikia atlikti šiuos veiksmus:
  
  
20 eilutė: 20 eilutė:
 
</pre>
 
</pre>
  
Tarp ''" sfc "'' ir simbolio ''" / "'' turi būti paliekamas tarpas.
+
Tarp ''" sfc "'' ir simbolio ''" / "'' turi būti paliktas tarpas.
  
  

15:13, 12 rugpjūčio 2015 versija

Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į Windows 10, pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.

Norint išspręsti kilusią problemą, reikia atlikti šiuos veiksmus:


1. Uždarykite kompiuteryje Misrosoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + x:

Keyboard-windows-key-mobility-center.png


2. Pasirinkite meniu "Command Prompt (Admin)":

VTXBr.png


3. Atsidariusiame lange įveskite:

sfc /scannow

Tarp " sfc " ir simbolio " / " turi būti paliktas tarpas.


4. Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką.
Visus veiksmus atlikus korektiškai, sutrikimų su pašto programos veikimu kilti neturėtų.