Papildomi klientų sistemos naudotojai

Iš IV pagalba klientams.
12:42, 18 liepos 2014 versija, sukurta IV MartynasB (Aptarimas | indėlis) (Kaip sukurti papildomą naudotoją?)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Klientų sistemoje galima sukurti pagalbinius naudotojus, kurie galėtų jungtis prie Jūsų paskyros dviem būdais:

  • Ribotomis teisėmis (be duomenų keitimo, paslaugų anuliavimo ar perleidimo galimybės):
    • Nors šis naudotojas negalės atlikti pačių pavojingiausių veiksmų su paslauga, jis matys visiškai visas paslaugas ir sąskaitas.
    • Jei reikia suteikti prieigą tik prie vienos paslaugos, rekomenduojame pasinaudoti "Laikinos prieigos suteikimo galimybe"
  • Kaip pilnavertis naudotojas. Taip galima pakeisti pagrindinį prisijungimo vardą.

Kaip sukurti papildomą naudotoją?

  • Prisijunkite prie klientų sistemos
  • Prisijungus, pačioje puslapio apačioje, pasirinkite "Sistemos naudotojų valdymas" ir "Sukurti Papildomą naudotoją"
  • Įveskite papildomo naudotojo prisijungimo vardą ir, jei reikia, jo apibūdinimą
  • Spustelėjus "Sukurti" bus pateiktas naudotojo slaptažodis.
    Svarbu: Šis, papildomas, naudotojas negali perleisti, anuliuoti paslaugų ir keisti kontaktinės informacijos.

Papildomo naudotojo keitimas pagrindiniu

  • Prisijungus prie klientų sistemos:
  • pasirinkite "Sistemos naudotojų valdymas", esantį pačioje puslapio apačioje
  • ties papildomu naudotoju spauskite redagavimo mygtuką
  • Nuėmus varnelę nuo Pagalbinis:, naudotojas tampa pagrindiniu.
    Labai svarbu: Šis naudotojas tampa pagrindiniu, t.y. jis gali keisti kitų naudotojų teises, juos išjungti, anuliuoti ar perkelti paslaugas, keisti kontaktinę informaciją.
  • Šis keitimas tiesiog suteikia galimybę prie klientų sistemos jungtis kitu vardu. Papildomas naudotojas nėra skirtas paskyros dalinimuisi tarp keletos asmenų.