Paslaugų perleidimas kitam klientui: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Naujas puslapis: Jei tam tikros paslaugos jums daugiau nėra reikalingos, galite jas perleisti kitam klientui, užsiregistravusiam UAB „Interneto vizija“ klientų sistemoje. Jei būsimasis pa...)
 
19 eilutė: 19 eilutė:
  
 
Saugumo sumetimais paslaugų perleidimas galimas ne dažniau kaip kartą per mėnesį.
 
Saugumo sumetimais paslaugų perleidimas galimas ne dažniau kaip kartą per mėnesį.
 +
 +
[[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]

14:31, 10 liepos 2012 versija

Jei tam tikros paslaugos jums daugiau nėra reikalingos, galite jas perleisti kitam klientui, užsiregistravusiam UAB „Interneto vizija“ klientų sistemoje. Jei būsimasis paslaugų naudotojas dar nėra užsiregistravęs klientų sistemoje, jis/ji tai gali nesunkiai atlikti pradiniame klientų sistemos puslapyje (skyriuje „Lankotės pirmą kartą?“ įrašydamas naują el. pašto adresą). Registracija yra greita ir nemokama, tam tereikia turėti veikiantį el. pašto adresą.

Paslaugų perleidimą sudaro du etapai:

  • Pranešimo dėl paslaugų atsisakymo atsiuntimas
  • Būsimo naudotojo nurodymas ir perleidimo patvirtinimas

Norėdami inicijuoti paslaugų perleidimą:

  • Prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos ir pasirinkite nuorodas Valdyti paslaugas –> Perleidimas arba spustelėkite šią nuorodą.
  • pažymėkite paslaugas, kurias ketinate perleisti, ir nurodykite būsimo paslaugų naudotojo el. pašto adresą bei prisijungimo vardą UAB „Interneto vizija“ klientų sistemoje;
  • jei dar nesate atsiuntę pranešimo dėl paslaugų atsisakymo, jums sistema tokį pranešimą paruoš, kurį galėsite atsispausdinti ir atsiųsti mums paštu (apie gautą pranešimą nedelsiant jus informuosime);
  • jei jau esate atsiuntę paslaugų atsisakymo pranešimą, sistema paprašys jūsų patvirtinti paslaugų perleidimą nurodytam klientui ir informuos būsimą paslaugų naudotoją apie inicijuotą perleidimą bei jūsų kontaktinius duomenis;
  • paslaugos bus perkeltos į naujo kliento sąskaitą nedelsiant. Paslaugos perkeliamos „kaip yra“, be pakeitimų, tad visi jūsų turimi valdymo duomenys (pvz., svetainės slaptažodis) bus galiojantys ir suteiks galimybę įtakoti paslaugų veikimą. Šių duomenų naudojimą bei tolimesnį paslaugų valdymą jūs turite aptarti arba apibrėžti sutartimi su nauju paslaugų naudotoju.


SVARBU! Perėmus WWW adresą iš kito paslaugų naudotojo rekomenduojame nedelsiant prisijungti prie klientų sistemos ir inicijuoti adreso WHOIS atnaujinimą, o perėmus talpinimo paslaugas - pakeisti visus serverio slaptažodžius.

PASTABA: Paslaugų atsisakymo pranešimas su esamo paslaugų naudotojo parašu (ir antspaudu, jei paslaugas perleidžia juridinis asmuo) gali būti siunčiamas elektroniniu paštu, faksu arba paprastu paštu.

Saugumo sumetimais paslaugų perleidimas galimas ne dažniau kaip kartą per mėnesį.