Permokos panaudojimas: Skirtumas tarp puslapio versijų
33 eilutė: | 33 eilutė: | ||
Registruotu pranešimu iš klientų sistemos, adresu: | Registruotu pranešimu iš klientų sistemos, adresu: | ||
− | https://klientams.iv.lt/support.php | + | [https://klientams.iv.lt/support.php https://klientams.iv.lt/support.php] |
atsiųskite šiuos duomenis: | atsiųskite šiuos duomenis: | ||
42 eilutė: | 42 eilutė: | ||
* Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas | * Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas | ||
− | Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. '''Svarbu:''' Jei permoka atsirado dėl | + | Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. '''Svarbu:''' Jei permoka atsirado dėl neteisingai atlikto mokėjimo, gali būti taikomas permokos administravimo mokestis. |
Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą. | Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą. |
16:10, 19 lapkričio 2013 versija
Jei esate atlikę pavedimą, tačiau pavedimo paskirtyje nenurodėte sąskaitos apmokėjimui, kurią apmokate, numerio arba apmokėta netikslinti suma, mokėjimas bus prisidėtas kaip permoka. Tokiu atveju permoką reikia panaudoti užskaitymui paslaugų pratęsimui, neapmokėtai sąskaitai arba susigrąžinti.
Turinys
Permokos užskaitymas
Tai rekomenduojamas permokos panaudojimo būdas. Tam prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos, adresu:
arba pirmame klientų sistemos puslapyje pasirinkite "Panaudoti permoką":
Užskaitymas sąskaitai
Norint permoką ar jos dalį užskaityti sąskaitos apmokėjimui, tiesiog:
- Pasirinkite neapmokėtą sąskaitą. Užskaitant permoką, sąskaita bus pažymėta kaip apmokėta, o iš permokos bus atimta sąskaitos suma.
- Jei esamu momentu nėra išrašytų sąskaitų už paslaugų pratęsimą, galite sugeneruoti išankstines sąskaitas.
Užskaitymas paslaugai
- Pasirinkite paslaugą, kurią pageidaujate pratęsti panaudojant permoką.
- Užskaitant - visa suma panaudojama tos paslaugos pratęsimui.
Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą
Registruotu pranešimu iš klientų sistemos, adresu:
https://klientams.iv.lt/support.php
atsiųskite šiuos duomenis:
- Pavedimo data ir laikas
- Bankas ir sąskaitos numeris, iš kurios buvo atliktas pavedimas
- Mokėtojo vardas ir pavardė, arba juridinio asmens pavadinimas
- Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas
Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. Svarbu: Jei permoka atsirado dėl neteisingai atlikto mokėjimo, gali būti taikomas permokos administravimo mokestis.
Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą.