Permokos panaudojimas: Skirtumas tarp puslapio versijų
(→Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą) |
S (→Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą) |
||
41 eilutė: | 41 eilutė: | ||
* Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas | * Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas | ||
− | Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. '''Svarbu:''' Jei permoka atsirado dėl neteisingai atlikto mokėjimo, bus taikomas permokos administravimo mokestis. | + | Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. '''Svarbu:''' Jei permoka atsirado dėl neteisingai atlikto mokėjimo (du kartus atliktas mokėjimas, mokėjimas į automatinių mokėjimų sąskaitą) bus taikomas permokos administravimo mokestis. |
Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą. | Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą. |
18:19, 19 lapkričio 2013 versija
Jei esate atlikę pavedimą, tačiau pavedimo paskirtyje nenurodėte sąskaitos apmokėjimui, kurią apmokate, numerio arba apmokėta netikslinti suma, mokėjimas bus pridėtas kaip permoka. Tokiu atveju permoką reikia panaudoti paslaugų pratęsimui, neapmokėtai sąskaitai užskaityti arba susigrąžinti.
Turinys
Permokos užskaitymas
Tai rekomenduojamas permokos panaudojimo būdas. Tam prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos, adresu:
arba pirmame klientų sistemos puslapyje pasirinkite "pageidaujate panaudoti":
Užskaitymas sąskaitai
Norint permoką ar jos dalį užskaityti sąskaitos apmokėjimui, tiesiog:
- Pasirinkite neapmokėtą sąskaitą. Užskaitant permoką, sąskaita bus pažymėta kaip apmokėta, o iš permokos bus atimta sąskaitos suma.
- Jei esamu momentu nėra išrašytų sąskaitų už paslaugų pratęsimą, galite sugeneruoti išankstines sąskaitas.
Užskaitymas paslaugai
- Pasirinkite paslaugą, kurią pageidaujate pratęsti panaudojant permoką.
- Užskaitant - visa suma panaudojama tos paslaugos pratęsimui.
Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą
Registruotu pranešimu iš klientų sistemos, adresu:
https://klientams.iv.lt/support.php
atsiųskite šiuos duomenis:
- Pavedimo data ir laikas
- Bankas ir sąskaitos numeris, iš kurios buvo atliktas pavedimas
- Mokėtojo vardas ir pavardė, arba juridinio asmens pavadinimas
- Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas
Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. Svarbu: Jei permoka atsirado dėl neteisingai atlikto mokėjimo (du kartus atliktas mokėjimas, mokėjimas į automatinių mokėjimų sąskaitą) bus taikomas permokos administravimo mokestis.
Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą.