Permokos panaudojimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
S
(Kol nesutvarkyta permoka)
46 eilutė: 46 eilutė:
  
 
=== Kol nesutvarkyta permoka ===
 
=== Kol nesutvarkyta permoka ===
Kol premija nėra sutvarkyta, kyla šie nepatogumai:
+
Kol permoka nėra sutvarkyta, kyla šie nepatogumai:
  
 
* Nėra galimybės sąskaitų apmokėti automatine (banklink) sistema.
 
* Nėra galimybės sąskaitų apmokėti automatine (banklink) sistema.

09:52, 25 lapkričio 2013 versija

Jei esate atlikę pavedimą, tačiau pavedimo paskirtyje nenurodėte sąskaitos apmokėjimui, kurią apmokate, numerio arba apmokėta netikslinti suma, mokėjimas bus pridėtas kaip permoka. Tokiu atveju permoką reikia panaudoti paslaugų pratęsimui, neapmokėtai sąskaitai užskaityti arba susigrąžinti.

Permokos užskaitymas

Tai rekomenduojamas permokos panaudojimo būdas. Tam prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos, adresu:

klientams.iv.lt/credits.php

arba pirmame klientų sistemos puslapyje pasirinkite "pageidaujate panaudoti":

500px


Užskaitymas sąskaitai

Norint permoką ar jos dalį užskaityti sąskaitos apmokėjimui, būtina jog permoka būtų tokia pati arba didesnė nei sąskaita. Tuomet:

  • Pasirinkite neapmokėtą sąskaitą. Užskaitant permoką, sąskaita bus pažymėta kaip apmokėta, o iš permokos bus atimta sąskaitos suma.
  • Jei esamu momentu nėra išrašytų sąskaitų už paslaugų pratęsimą, galite sugeneruoti išankstines sąskaitas.

500px

Užskaitymas paslaugai

  • Pasirinkite paslaugą, kurią pageidaujate pratęsti panaudojant permoką.
  • Užskaitant - visa suma panaudojama tos paslaugos pratęsimui.

500px

Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą

Registruotu pranešimu iš klientų sistemos, adresu:

https://klientams.iv.lt/support.php

atsiųskite šiuos duomenis:

  • Pavedimo data ir laikas
  • Bankas ir sąskaitos numeris, iš kurios buvo atliktas pavedimas
  • Mokėtojo vardas ir pavardė, arba juridinio asmens pavadinimas
  • Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas

Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. Svarbu: Jei permoka atsirado dėl neteisingai atlikto mokėjimo (du kartus atliktas mokėjimas, mokėjimas į automatinių mokėjimų sąskaitą) bus taikomas permokos administravimo mokestis.

Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą.


Kol nesutvarkyta permoka

Kol permoka nėra sutvarkyta, kyla šie nepatogumai:

  • Nėra galimybės sąskaitų apmokėti automatine (banklink) sistema.
  • Nėra galimybės perleisti paslaugų, premijų.
  • Nėra galimybės suvienodinti paslaugų galiojimo laiko.
  • Nėra galimybės užskaityti premijos paslaugų pratęsimui.