Permokos panaudojimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Kol nesutvarkyta permoka)
(Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą)
29 eilutė: 29 eilutė:
 
=== Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą ===
 
=== Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą ===
  
Registruotu pranešimu iš klientų sistemos, adresu:
+
permokos grąžinimui atsiųskite pasirašytą ir užantspauduotą [https://sutartys.iv.lt/permokos_grazinimas.php prašymą] bei bankinio pavedimo išrašo kopiją. Įmonių prašymus gali pasirašyti bet kuris įmonės atstovas. Prašymą galite rasti adresu:
  
[https://klientams.iv.lt/support.php https://klientams.iv.lt/support.php]
+
[https://sutartys.iv.lt/permokos_grazinimas.php https://sutartys.iv.lt/permokos_grazinimas.php]
  
atsiųskite šiuos duomenis:
+
Jei permoka susidarė ne dėl UAB "Interneto vizija" kaltės (pvz., atlikus klaidingą pavedimą), bus taikomas 9 Lt + PVM permokos administravimo mokestis vietiniams ir 49 Lt + PVM tarptautiniams grąžinimams.  
 
 
* Pavedimo data ir laikas
 
* Bankas ir sąskaitos numeris, iš kurios buvo atliktas pavedimas
 
* Mokėtojo vardas ir pavardė, arba juridinio asmens pavadinimas
 
* Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas
 
 
 
Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas. '''Svarbu:''' Jei permoka atsirado dėl neteisingai atlikto mokėjimo (du kartus atliktas mokėjimas, mokėjimas į automatinių mokėjimų sąskaitą) bus taikomas permokos administravimo mokestis.
 
 
 
Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą.
 
  
 +
Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID).
  
 
=== Automatinis permokos panaudojimas ===
 
=== Automatinis permokos panaudojimas ===

14:08, 29 sausio 2014 versija

Jei esate atlikę pavedimą, tačiau pavedimo paskirtyje nenurodėte sąskaitos apmokėjimui, kurią apmokate, numerio arba apmokėta netikslinti suma, mokėjimas bus pridėtas kaip permoka. Tokiu atveju permoką reikia panaudoti paslaugų pratęsimui, neapmokėtai sąskaitai užskaityti arba susigrąžinti.

Permokos užskaitymas

Tai rekomenduojamas permokos panaudojimo būdas. Tam prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos, adresu:

klientams.iv.lt/credits.php

arba pirmame klientų sistemos puslapyje pasirinkite "pageidaujate panaudoti":

500px


Užskaitymas sąskaitai

Norint permoką ar jos dalį užskaityti sąskaitos apmokėjimui, būtina jog permoka būtų tokia pati arba didesnė nei sąskaita. Tuomet:

  • Pasirinkite neapmokėtą sąskaitą. Užskaitant permoką, sąskaita bus pažymėta kaip apmokėta, o iš permokos bus atimta sąskaitos suma.
  • Jei esamu momentu nėra išrašytų sąskaitų už paslaugų pratęsimą, galite sugeneruoti išankstines sąskaitas.

500px

Užskaitymas paslaugai

  • Pasirinkite paslaugą, kurią pageidaujate pratęsti panaudojant permoką.
  • Užskaitant - visa suma panaudojama tos paslaugos pratęsimui.

500px

Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą

permokos grąžinimui atsiųskite pasirašytą ir užantspauduotą prašymą bei bankinio pavedimo išrašo kopiją. Įmonių prašymus gali pasirašyti bet kuris įmonės atstovas. Prašymą galite rasti adresu:

https://sutartys.iv.lt/permokos_grazinimas.php

Jei permoka susidarė ne dėl UAB "Interneto vizija" kaltės (pvz., atlikus klaidingą pavedimą), bus taikomas 9 Lt + PVM permokos administravimo mokestis vietiniams ir 49 Lt + PVM tarptautiniams grąžinimams.

Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID).

Automatinis permokos panaudojimas

Jei turite permoką, gavę sąskaitą apmokėjimui matysite kokio dydžio permoka yra, kokia dalis sąskaitos yra padengiama iš permokos. Sąskaitą apmokėti galima standartine tvarka, tai tiesiog leidžia automatiškai panaudoti permoką pratęsiant paslaugas.