Permokos panaudojimas

Iš IV pagalba klientams.
10:30, 5 liepos 2012 versija, sukurta Root (Aptarimas | indėlis) (1 keitimas)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Jei esate atlikę pavedimą, tačiau pavedimo paskirtyje nenurodėte sąskaitos apmokėjimui, kurią apmokate, numerio arba apmokėta netikslinti suma, pervestas mokėjimas prisidės kaip permoka. Tokiu atveju su permoka galima atlikti du veiksmus:

Permoką galima panaudoti sąskaitos apmokėjimui arba paslaugos pratęsimui

  • prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos, adresu:

https://klientams.iv.lt/credits.php

  • pasirinkite kurią sąskaitą apmokėti, išsirašykite naują sąskaitą arba, kiek žemiau, prie „Užskaitymas paslaugai“ pasirinkite kurią paslaugą pratęsti.

Permokos grąžinimas į Jūsų banko sąskaitą

Registruotu pranešimu iš klientų sistemos, adresu:

https://klientams.iv.lt/support.php

atsiųskite šiuos duomenis:

  • Pavedimo data ir laikas
  • Bankas ir sąskaitos numeris, iš kurios buvo atliktas pavedimas
  • Mokėtojo vardas ir pavardė, arba juridinio asmens pavadinimas
  • Sąskaitos numeris, į kurią buvo atliktas pavedimas

Pavedimas gali būti grąžintas tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas.

Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašome atsiųsti mums mokėjimo numerį (angl. transaction ID), mokėtojo el. paštą, vardą ir pavardę, arba juridinio asmens pavadinimą.