Prof. filtro anuliavimas: Skirtumas tarp puslapio versijų
1 eilutė: | 1 eilutė: | ||
− | Nusprendus atsisakyti profesionalaus pašto filtro būtina įsitikinti, jog paštas yra nukreiptas į reikiamą serverį. Tai atliekama [https://klientams.iv.lt klientų sistemos] pagalba. Prisijungus pasirinkite ''"Plačiau.."'' ties skyriumi ''"Paslaugos"'' ir savo domeną. Čia: | + | Nusprendus atsisakyti [[Profesionalus_el._pašto_filtras|profesionalaus pašto filtro]] būtina įsitikinti, jog paštas yra nukreiptas į reikiamą serverį. Tai atliekama [https://klientams.iv.lt klientų sistemos] pagalba. Prisijungus pasirinkite ''"Plačiau.."'' ties skyriumi ''"Paslaugos"'' ir savo domeną. Čia: |
'''1.''' Spustelėkite mygtuką ''"Nukreipti"'': | '''1.''' Spustelėkite mygtuką ''"Nukreipti"'': |
14:21, 15 gegužės 2014 versija
Nusprendus atsisakyti profesionalaus pašto filtro būtina įsitikinti, jog paštas yra nukreiptas į reikiamą serverį. Tai atliekama klientų sistemos pagalba. Prisijungus pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos" ir savo domeną. Čia:
1. Spustelėkite mygtuką "Nukreipti":
2. Jei Jūsų elektroninis paštas veikia tame pačiame serveryje kaip ir svetainė - tiesiog ištrinkite įrašus eilutėje "MX:". Svarbu: Nekeiskite įrašo ties eilute "Serveris:", nors jis kitoks nei pavyzdyje:
Jei Elektroninis paštas veiks kitame serveryje - ties MX: įveskite jo IP adresą arba pavadinimą.
Svarbu: Jei nežinote kokius pakeitimus reikėtų atlikti, rekomenduojame susisiekti su mumis.