Prof. filtro anuliavimas: Skirtumas tarp puslapio versijų
14 eilutė: | 14 eilutė: | ||
'''Svarbu:''' Jei nežinote kokius pakeitimus reikėtų atlikti, rekomenduojame [http://www.iv.lt/kontaktai.html susisiekti su mumis]. | '''Svarbu:''' Jei nežinote kokius pakeitimus reikėtų atlikti, rekomenduojame [http://www.iv.lt/kontaktai.html susisiekti su mumis]. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Kategorija:Pašto_problemų_sprendimas]] |
16:32, 6 lapkričio 2014 versija
Nusprendus atsisakyti profesionalaus pašto filtro būtina įsitikinti, jog paštas yra nukreiptas į reikiamą serverį. Tai atliekama klientų sistemos pagalba. Prisijungus pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos" ir savo domeną. Čia:
1. Spustelėkite mygtuką "Nukreipti":
2. Jei Jūsų elektroninis paštas veikia tame pačiame serveryje kaip ir svetainė - tiesiog ištrinkite įrašus eilutėje "MX:". Svarbu: Nekeiskite įrašo ties eilute "Serveris:", nors jis kitoks nei pavyzdyje:
Jei Elektroninis paštas veiks kitame serveryje - ties MX: įveskite jo IP adresą arba pavadinimą.
Svarbu: Jei nežinote kokius pakeitimus reikėtų atlikti, rekomenduojame susisiekti su mumis.