Prof. filtro anuliavimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
14 eilutė: 14 eilutė:
  
 
'''Svarbu:''' Jei nežinote kokius pakeitimus reikėtų atlikti, rekomenduojame [http://www.iv.lt/kontaktai.html susisiekti su mumis].
 
'''Svarbu:''' Jei nežinote kokius pakeitimus reikėtų atlikti, rekomenduojame [http://www.iv.lt/kontaktai.html susisiekti su mumis].
 +
 +
 +
[[Kategorija:Pašto_problemų_sprendimas]]

16:32, 6 lapkričio 2014 versija

Nusprendus atsisakyti profesionalaus pašto filtro būtina įsitikinti, jog paštas yra nukreiptas į reikiamą serverį. Tai atliekama klientų sistemos pagalba. Prisijungus pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos" ir savo domeną. Čia:

1. Spustelėkite mygtuką "Nukreipti":

00 nuk i serveri.png


2. Jei Jūsų elektroninis paštas veikia tame pačiame serveryje kaip ir svetainė - tiesiog ištrinkite įrašus eilutėje "MX:". Svarbu: Nekeiskite įrašo ties eilute "Serveris:", nors jis kitoks nei pavyzdyje:

01 nuk i serveri.png


Jei Elektroninis paštas veiks kitame serveryje - ties MX: įveskite jo IP adresą arba pavadinimą.

Svarbu: Jei nežinote kokius pakeitimus reikėtų atlikti, rekomenduojame susisiekti su mumis.