Profesionalaus el. pašto filtro apmokymas

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Jeigu naudojatės profesionaliu elektroninio pašto filtru ir negavote Jums siųsto laiško, greičiausiai jis buvo atmestas arba sulaikytas šio filtro. Norėdami gauti sulaikytą laišką ir ateityje užsitikrinti, kad panašūs laiškai būtų praleidžiami ir Jus pasiektų, sekite žemiau pateiktą instrukciją.


Filtro apmokymas negavus norimo laiško

1. Prisijunkite prie filtro valdymo pulto. Tai galite atlikti pagal žemiau pateiktus žingsnius:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite profesionalaus el. pašto filtro paslaugą;
  • Paspauskite mygtuką "Filtro valdymo pultas".

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Atsidarykite "Spam quarantine" profesionalaus filtro skiltį:

Filtro apmokymas Dashb.png


3. Jums bus automatiškai pateikiamas sąrašas laiškų, kurie yra priskirti prie sustabdytų (karantinuotų) laiškų. Suraskite Jus dominantį laišką(-us) ir laiško(-ų) eilutėje, pirmajame stulpelyje, pažymėkite šį laišką(-us).

Puslapio apačioje yra tekstas Apply to selected, kuris reiškia, kad iš šalia esančio meniu galite pasirinkti ką atlikti su pasirinktu(-ais) laišku(-ais):

  • Remove from quarantine - pašalinti laišką iš karantino. Šio laiško nebematytumėte karantine ir ateityje jei būtų siunčiamas toks pat laiškas, jis vėl pakliūtų į karantiną;
  • Release from quarantine - paleisti laišką iš karantino. Laiškas per kelias minutes atkeliautų į pašto dėžutę. Ateityje jei atkeliautų toks pat laiškas jis vėl patektų į karantiną;
  • Release and Train from quarantine - paleisti laišką iš karantino ir apmokyti filtrą, kad panašūs laiškai nepatektų į karantiną. Ateityje jei atkeliautų toks pat laiškas arba panašus į šį filtras automatiškai jį praleistų.
  • Train as spam - pašalinti laišką iš karantinio ir nurodyti filtrui, kad šis laiškas yra SPAM pobūdžio. Ateityje panašus laiškai turėtų būti atmesti, kaip nepageidaujami.

Apply.png


Filtro apmokymas įkeliant laišką išsaugotą faile

Norėdami apmokyti profesionalų el. pašto filtrą tam tikrus laiškus traktuoti kaip SPAM (ar atvirkščiai), sekite žemiau pateiktą instrukciją:


1. Filtro meniu kairėje pusėje pasirinkite General skiltį ir norimą funkcionalumą (pvz.: "Train spam" ar "Train not spam"):

2. Čia Jūs turite galimybę įkelti laišką išsaugotą .eml arba .msg formatu. Laišką galite kelti tiesiai iš aplanko į šį langą arba paspaudę mygtuką "Browse" galite surasti failą savo kompiuteryje ir jį įkelti:

Filtras ReportSpam2.png


3. Paspaudę mygtuką "Upload" failas bus įkeltas ir priklausomai nuo to, kurioje skiltyje esate, filtras bus apmokytas tokius ir panašius laiškus laikyti SPAM laiškais arba atvirkščiai juos atpažinti, kad tai nėra SPAM laiškai. Bet kuriuo atveju apie sėkmingą įkėlimą būsite informuoti tokiu pranešimu:

  • Filtras apmokytas atpažinti SPAM laiškus:

Filtro apmokymas SPAM.png

  • Filtras apmokytas atpažinti ne SPAM laiškus:

Filtro apmokymas NOTaSPAM.png

Laiškų išsaugojimas naudojantis pašto programomis (.EML ir .MSG formatu)

Prisijungę pažymėkite reikiamą laišką, pasirinkite "Kita" ir "Parsisiųsti (.eml)":

Spam pro 01.png

Prisijungę atsidarykite reikiamą laišką, pasirinkite "Viev Message Details" ir atsidariusiame lange "Išsaugoti žinutę":

Filtro apmokymas Ensignia1.png Filtro apmokymas Ensignia2.png

Prisijungę atsidarykite norimą laišką ir dešinėje pusėje matysite trikampio, nukreipto žemyn, simbolį. Jį pasirinkus Jums bus pateikiama meniu lentelė, kurioje pasirinkite "Download as .eml file"

Rainloop1.png

Jums bus atsiųstas .eml formato failas, kurį galėsite įkelti į Profesionalų filtrą.