Profesionalaus el. pašto filtro jautrumas

Iš IV pagalba klientams.
15:56, 4 kovo 2021 versija, sukurta IV VytenisG (Aptarimas | indėlis)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Jei pastebite, kad Profesionalus pašto filtras sustabdo per daug gerų laiškų, arba atvirkščiai - praleidžia per daug nepageidaujamų laiškų, galite pakeisti pašto filtro "jautrumą". Norint tai atlikti:

1. Prisijunkite prie Profesionalaus el. pašto filtro valdymo klientų sistemoje;

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite profesionalaus el. pašto filtro paslaugą;
  • Paspauskite mygtuką "Filtro valdymo pultas".

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Pasirinkite meniu "Incoming - Protection Settings" ir "Filter settings":

Screenshot 2017-02-24 11-45-23.png

3. Skirsnyje "Quarantine threshold:" galite keisti pašto filtro "jautrumą". Rekomenduojama reikšmė yra 0.6 . Kuo reikšmė mažesnė, tuo griežčiau bus vertinami Jums siunčiami laiškai. Taigi jei manote, kad per daug gerų laiškų yra atmetami - šią reikšmę padidinti. Jei manote, gaunate per daug nepageidaujamų laiškų - tuomet šią reikšmę sumažinti:

Screenshot 2017-02-24 11-47-20.png


Kitų, rečiau naudojamų, nustatymų reikšmes galite rasti Profesionalaus pašto filtro konfigūracijos puslapyje