SMTP prieigos atblokavimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
(nerodoma 13 tarpinių versijų, sukurtų 6 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
Jei standartinis laiškų siuntimo limitas ( [https://www.serveriai.lt/siuntimas.html www.serveriai.lt/siuntimas.html] ) viršytas daugiau kaip 500 laiškų per vieną valandą, SMTP prieiga (galimybė išsiųsti laišką per mūsų serverį) apribojama ilgesniam laikui. Tai atliekama siekiant išvengti situacijos, kuomet kliento vardu siunčiamas didelis kiekis SPAM pobūdžio laiškų. Norint atblokuoti prieigą, atlikite šiuos veiksmus:
+
Talpinimo planuose yra nustatytas laiškų siuntimo limitas. Priklausomai nuo talpinimo plano, jis gali būti nuo 100 iki 5000 laiškų per valandą. Jei yra išsiunčiama daugiau nei yra nustatytas limitas laiškų, SMTP prieiga (galimybė išsiųsti laišką per mūsų serverį) automatiškai apribojama ilgesniam laikui. Tai atliekama siekiant išvengti situacijos, kuomet kliento vardu siunčiamas didelis kiekis SPAM pobūdžio laiškų. Norint atblokuoti SMTP prieigą, atlikite šiuos veiksmus:
  
* Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu:
+
 
 +
'''1.''' Prisijunkite prie UAB "Interneto vizija" klientų sistemos, adresu:
  
 
[https://klientams.iv.lt https://klientams.iv.lt]
 
[https://klientams.iv.lt https://klientams.iv.lt]
  
* Prisijungus pasirinkite ''"Plačiau.."'' ties skyriumi ''"Paslaugos"'' ir savo talpinimo planą;
 
* Ties laiškų siuntimo limitu spustelėkite nuorodą ''"Atblokuoti"''. Tai galima atlikti ne dažniau kaip vieną kartą per parą.
 
  
 +
'''2.''' Pasirinkite ''"Plačiau.."'' ties skyriumi ''"Paslaugos"'':
 +
 +
[[Vaizdas:01_pradinis.png|500px]]
 +
 +
 +
'''3.''' Paslaugų sąraše pasirinkite aktualią talpinimo paslaugą:
 +
 +
[[Vaizdas:01_paslaugos.png|500px]]
 +
 +
 +
'''4.''' Skyrelyje "Resursai", ties laiškų siuntimo limitu spustelėkite nuorodą ''[Atblokuoti]''.
 +
 +
[[Vaizdas:01_atblokuoti.png|500px]]
 +
 +
 +
SMTP prieigos atblokavimas galimas ne dažniau kaip vieną kartą per valandą.
  
Pastaba: Jei el. pašto dėžutės prisijungimo duomenys išties buvo nutekinti - visų pirma rekomenduojame pakeisti jos slaptažodį ir patikrinti ar naudojamas kompiuteris yra saugus.
+
'''SVARBU:''' Jei per didelis kiekis laiškų buvo išsiųstas trečiųjų šalių, nutekėjus pašto dėžutės prisijungimo duomenims, visų pirma (prieš atblokuojant SMTP prieigą) rekomenduojame pašto dėžutės slaptažodį [https://www.iv.lt/pagalba/El._pa%C5%A1to_d%C4%97%C5%BEut%C4%97s_slapta%C5%BEod%C5%BEio_keitimas pakeisti] į naują ir patikrinti, ar naudojamas kompiuteris yra saugus (nėra užkrėstas virusais).
  
  
16 eilutė: 31 eilutė:
  
  
[[Kategorija:pašto_problemų_sprendimas]]
+
[[Kategorija:El._pašto_problemų_sprendimas]]
 +
[[Kategorija:Klientų sistema]]

Dabartinė 08:27, 10 liepos 2020 versija

Talpinimo planuose yra nustatytas laiškų siuntimo limitas. Priklausomai nuo talpinimo plano, jis gali būti nuo 100 iki 5000 laiškų per valandą. Jei yra išsiunčiama daugiau nei yra nustatytas limitas laiškų, SMTP prieiga (galimybė išsiųsti laišką per mūsų serverį) automatiškai apribojama ilgesniam laikui. Tai atliekama siekiant išvengti situacijos, kuomet kliento vardu siunčiamas didelis kiekis SPAM pobūdžio laiškų. Norint atblokuoti SMTP prieigą, atlikite šiuos veiksmus:


1. Prisijunkite prie UAB "Interneto vizija" klientų sistemos, adresu:

https://klientams.iv.lt


2. Pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos":

01 pradinis.png


3. Paslaugų sąraše pasirinkite aktualią talpinimo paslaugą:

01 paslaugos.png


4. Skyrelyje "Resursai", ties laiškų siuntimo limitu spustelėkite nuorodą [Atblokuoti].

01 atblokuoti.png


SMTP prieigos atblokavimas galimas ne dažniau kaip vieną kartą per valandą.

SVARBU: Jei per didelis kiekis laiškų buvo išsiųstas trečiųjų šalių, nutekėjus pašto dėžutės prisijungimo duomenims, visų pirma (prieš atblokuojant SMTP prieigą) rekomenduojame pašto dėžutės slaptažodį pakeisti į naują ir patikrinti, ar naudojamas kompiuteris yra saugus (nėra užkrėstas virusais).