SMTP prieigos atblokavimas

Iš IV pagalba klientams.
10:48, 24 gegužės 2013 versija, sukurta IV MartynasB (Aptarimas | indėlis) (Naujas puslapis: Jei standartinis laiškų siuntimo limitas ( [https://www.serveriai.lt/siuntimas.html www.serveriai.lt/siuntimas.html] ) viršytas daugiau kaip 500 laiškų per vieną valandą, ...)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Jei standartinis laiškų siuntimo limitas ( www.serveriai.lt/siuntimas.html ) viršytas daugiau kaip 500 laiškų per vieną valandą, SMTP prieiga (galimybė išsiųsti laišką per mūsų serverį) apribojama ilgesniam laikui. Tai atliekama siekiant išvengti situacijos, kuomet kliento vardu siunčiamas didelis kiekis SPAM pobūdžio laiškų. Norint atblokuoti prieigą, atlikite šiuos veiksmus:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu:

https://klientams.iv.lt

  • Prisijungus pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos" ir savo talpinimo planą;
  • Ties laiškų siuntimo limitu spustelėkite nuorodą "Atblokuoti". Tai galima atlikti ne dažniau kaip vieną kartą per parą.

Pastaba: Jei el. pašto dėžutės prisijungimo duomenys išties buvo nutekinti - visų pirma rekomenduojame pakeisti jos slaptažodį ir patikrinti ar naudojamas kompiuteris yra saugus.