Microsoft Outlook 2010 be SSL

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
  • Prieš atliekant šiuos veiksmus pašto dėžutė turi būti sukurta. Kaip tai atliekama galite rasti paspaudę čia.
  • Jei naudojate Lietuvišką programos versiją, atitinkamą aprašymą rasite paspaudę čia.

1. Atidarius programą pasirinkite meniu "File":

01 outlook 2010.png


2. Spustelėkite mygtuką "+ Add Account":

02 outlook 2010.png


3. Atsidariusiame lange pažymėkite "Manually configure server settings or additional server types" ir pratęskite:

03 outlook 2010.png


4. Taškeliu pažymėkite "Internet E-mail" ir spustelėkite mygtuką "Next >"

04 outlook 2010.png


5. Įveskite reikiamus duomenis:

User Information

  • Your name: - įrašykite tai, ką matys laiško gavėjas ( Jūsų vardas ir pavardė, įmonės pavadinimas ar kt. ).
  • Email address: - įrašykite pilną el. pašto adresą, pvz. info@mano-svetaine.lt

Server Information

  • Account Type: - pasirinkite ar bus naudojamas POP3 ar IMAP protokolas, visus pagrindinius skirtumus galite rasti paspaudę čia.
  • Incoming mail server: - universaliausias sprendimas būtų naudoti tiesioginį serverio adresą. Kitas galimas įrašas: mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
  • Outgoing mail (SMTP) server: - universaliausias sprendimas būtų naudoti tiesioginį serverio adresą. Kitas galimas įrašas: mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt

Logon Information

  • User name: - pilnas el. pašto adresas, pvz. info@mano-svetaine.lt
  • Password: - pridedamos el. pašto dėžutės slaptažodis.
  • Padėjus varnelę prie Remember password programa visada atsimins slaptažodį.

05 outlook 2010.png


6. Įvedus pagrindinius duomenis spustelėkite mygtuką "More Settings" ir atidarykite kortelę "Outgoing Server". Varnele pažymėkite "My outgoing server (SMTP) Requires Authentication", išsaugokite pakeitimus.

06 outlook 2010.png


6. Galite patikrinti ar konfigūracija sėkminga spustelėdami mygtuką "Test Account Settings". Sėkmės atveju matysite žalias varneles. Tai viskas - el. pašto dėžutė sėkmingai sukurta.


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.