Ieškoti

Dėmesį patraukiantis naujienlaiškis: kaip tokį sukurti?

0 komentarų
Paskelbta: 2021-07-15 | Atnaujinta: 2021-07-16 | Parašė: Elidijus | Užtruksite: 5 min.
tobulas naujienlaiškis

Naujienlaiškio siuntimas yra puikus būdas pritraukti potencialius klientus ir paskatinti sugrįžti jau esamus. Šis mažas, bet galingas el. pašto turinys yra neįkainojama priemonė stiprinant prekių ženklo žinomumą ir klientų lojalumą. Dėl daugybės privalumų juo susižavi daugelis. Tačiau vien naujienlaiškio siuntimas dar negarantuoja sėkmės. Svarbu, kad jis būtų patrauklus ir naudingas. Taigi plačiau aptarsime sėkmingų naujienlaiškių idėjas, kurias lengvai galėsite pritaikyti savo strategijoje.

Savo tinklaraščio ar naujienų reklamavimas

Jei turite tinklaraštį, jį galite reklamuoti savo naujienlaiškiuose. Tai gali padėti sulaukti daugiau lankytojų. Pasirinkite mėgstamiausią savaitės ar mėnesio įrašą ir bendrinkite jo peržiūrą su vaizdu ir trumpu teksto fragmentu. Taip pat galite įtraukti mygtukus su nuorodomis į savo socialinių tinklų paskyras. Taip lankytojai galės lengviau dalytis turiniu su savo sekėjais.

Tiesa, nebūtina apsiriboti tik vienu tinklaraščio įrašu – naujienlaiškyje gali būti keli jūsų tam tikro laikotarpio populiariausi įrašai. O jeigu dar neturite tinklaraščio, nepraleiskite progos jo susikurti – tai gali būti išties naudinga jūsų verslui.

Praneškite apie naujus produktus

Naujienlaiškis yra vienas geriausių kanalų pranešti apie naujus produktus. Juk prenumeratoriai jau domisi jūsų produktais ir (ar) paslaugomis, arba jiems tai rūpi bent jau labiau nei vidutiniam vartotojui. Jie jau žino apie jūsų prekių ženklą ir unikalų pardavimo pasiūlymą (USP), todėl reikės mažiau pastangų norint juos įtikinti pirkti.

Dar svarbiau tai, kad daugelis jūsų prenumeratorių greičiausiai spustelėjo mygtuką „užsiprenumeruoti“ įsigiję pirkinį. Todėl tai puiki auditorija, kuriai galite reklamuoti savo naujus produktus. Netgi galite išsiųsti el. laišką dar prieš juos išleisdami. Tai geras būdas paruošti auditoriją ir leisti jai pasižymėti naujų produktų pasirodymo datas. Po to galite išsiųsti kitą el. laišką su specialiu pasiūlymu pirmiesiems klientams.

Prašykite atsiliepimo

Klientų aptarnavimo naujienlaiškiai taip pat populiarėja. Prašymas auditorijos pateikti atsiliepimų apie jūsų produktus, paslaugas ar apsipirkimo patirtį gali būti puikus būdas parodyti rūpestį ir tai, kad norite nustatyti galimas proceso problemas. Klientai dažnai gali nurodyti tai, ko patys nepastebėjote.

Geriausias laikas siųsti aptarnavimo naujienlaiškius – iš karto po to, kai klientas atlieka veiksmus, pavyzdžiui, įsigyja produktą ar pasinaudoja paslauga.

Švieskite auditoriją

Mokomasis naujienlaiškis gali būti būtent tai, ko reikia norint klientus paskatinti priimti sprendimą.

Įsivaizduokite tokį scenarijų: turite klientą, kuris ką tik sužinojo apie jus ir davė jums savo el. pašto adresą mainais už specialią nuolaidą. Kitą dieną po to nusiųsite laišką, kuriame tiksliai nurodoma, kas skiria jūsų produktą nuo konkurentų, ir pateikiama keletas jo naudojimo pavyzdžių.

Nors šis žmogus iš karto gali ir netapti tiesioginiu klientu, jis bus geriau informuotas apie jūsų produktą ir galbūt pradės svarstyti galimybę jį įsigyti.

Skelbkite konkursus

Jeigu reikėtų išrinkti vieną dalyką, galintį beveik garantuoti žmonių įsitraukimą, tai būtų dovanos. Taigi siekdami savo prekių ženklą paversti patrauklesniu vartotojams ir paskatinti juos tapti lojaliais klientais, galite surengti konkursą su viliojančiais prizais.

Galbūt jūsų įmonė greitai švęs gimtadienį ir norėtumėte šiuo džiaugsmu pasidalinti su kitais? Naujienlaiškiai gali būti puikus kanalas, leidžiantis pasiekti besidominčius jūsų specialiais pasiūlymais ir konkursais. Jeigu norite, naujienlaiškius taip pat galite naudoti dovanoms, tokioms kaip nemokami bandymai, pavyzdžiai ir nuolaidos, siųsti.

Siųskite suasmenintas rekomendacijas

Tam, kad sukurtumėte dėmesį patraukiantį verslo naujienlaiškį, galite apsvarstyti ir suasmeninimo būdus. Turinio ar specialių tematikų, kurias norite išsiųsti klientams, atrinkimas yra puikus dalykas, tačiau asmeniškai pritaikytų pasiūlymų, atitinkančių specifinius poreikius, išsiuntimas gali duoti išties įspūdingų rezultatų.

Galite tai daryti skirstydami auditoriją į mažesnius segmentus, atsižvelgdami į jos pomėgius, demografinius duomenis ir pirkinių istoriją. Ši informacija labai naudinga siunčiant asmeninius pasiūlymus.

Naudokite klientų sukurtą turinį

Dar vienas būdas, kaip sukurti dėmesį patraukiantį naujienlaiškį – panaudoti jame klientų sukurtą turinį. Paprašykite jų fotografuoti, dalytis atsiliepimais ir rašyti istorijas, kurias galėtumėte pasitelkti įkvėpdami kitus.

Toks pavyzdys ganėtinai dažnas socialiniuose tinkluose: prekių ženklai vykdo konkursus, kuriuose vartotojams tereikia pasidaryti asmenukę su žyma ir už tai suteikiamas tam tikras atlygis. Panašų principą galima pritaikyti ir el. pašto rinkodaros kampanijose.

Įtraukite vaizdo įrašus

Tam, kad jūsų naujienlaiškis taptų patrauklesnis, galite į jį įtraukti vaizdo įrašus. Tai vienas iš populiariausių formatų. Be to, kai kurie tyrimai parodė, kad jis gali iki 6 proc. padidinti laiškų atidarymo rodiklius. Deja, vaizdo įrašas gali būti nerodomas daugelyje el. laiškų, jeigu yra įtrauktas tiesiai į naujienlaiškį. Jeigu taip nutiko ir jums, galite tiesiog panaudoti mygtuką ar paveikslėlį, kurį spustelėjus, skaitytojas būtų nukreipimas į vaizdo įrašą „YouTube“.

Vartotojai kiekvieną savaitę gauna tiek daug naujienlaiškių, kad, norint atkreipti jų dėmesį, gali tekti padaryti ką nors išties ypatingo. Tačiau nepriimkite to kaip blogos žinios, o išnaudokite kaip progą. Juk dabar žinote, kaip tai padaryti!

Grįžti į sąrašą
0 komentarų
    Parašyti komentarą
    Atšaukti atsakymą