Internete, kaip ir kasdieniniame gyvenime, nuolat vykdomi įvairaus tipo pažeidimai nesilaikant nustatytų taisyklių. Tokiais veiksmais siekiama gauti naudos pasinaudojant neleistinomis priemonėmis. Ne išimtis ir mūsų teikiamos paslaugos – pasitaiko atvejų, kai įvairaus tipo pažeidimai atliekami pasinaudojant serverio resursais.
Internetiniai, robotai pasinaudodami nesaugia kontaktų forma, siunčia SPAM tipo laiškus atsitiktiniams gavėjams; pasinaudojant nesaugia programine įranga į talpinimo planą įkeliamas virusas, kuris gali platinti žalingą kodą svetainės lankytojų kompiuteriuose; patalpinamas apgaulingas turinys svetainėje su tikslu pasisavinti svarbius svetainės lankytojų prisijungimų duomenis – tai yra tik dalis pažeidimų, kurie vykdomi pasinaudojant serverio resursus. Dažniausiai šie veiksmai atliekami klientui net nepastebint. Kadangi tokia veikla turi įtakos mūsų paslaugų sklandžiam veikimui, mes informuojame paslaugos savininką nurodydami, kad buvo įvykdytas sutarties sąlygų pažeidimas pasinaudojant jų turima paslauga.
Jeigu gavote iš mūsų el. laišką ar (ir) SMS žinutę apie fiksuotą pražeidimą visų pirma prisijunkite prie klientų sistemos. Pažymėtina, kad dėl pažeidimų nėra konsultuojama telefonu, el. paštu ar inicijavus pokalbį gyvai (chat) – bendravimas vykdomas tik klientų sistemoje. Prisijungę prie klientų sistemos matysite pranešimą raudoname fone ir žemiau pateiktą nuorodą „Peržiūrėti pažeidimus ir pateikti atsakymą“. Atsidariusiame lange matysite šią lentelę:
Pasirinkus Pažeidimas stulpelyje esančią nuorodą Jums atsidarys puslapis, kuriame matysite skundo informaciją, pateiktą skiltyje „Papildoma informacija“ bei bendrą informaciją apie patį pažeidimo tipą. Tam, kad būtų aiškiau, kokią vykdomą veiklą pastebėjome mūsų paslaugoje, žemiau pateikiame trumpus dažniausiai fiksuojamų pažeidimų aprašymus:
Nepaisant to, koks pažeidimo tipas buvo fiksuotas Jūsų paslaugai, rekomenduojame nedelsiant perduoti informaciją savo svetainės programuotojams ar paslaugos administratoriams. Sekite pažeidimo statusą iki tol, kol situacija bus uždaryta, nes kitu atveju – nesulaukus atsakymo ar patikslinimo – paslauga gali būti išjungta. Jeigu pažeidimą pašalinote ar tai atliko Jūsų administratorius, būtinai apie tai informuokite mus pateikdami atsakymą klientų sistemoje. Jeigu ir pasitarus su administratoriais bei peržiūrėjus informaciją mūsų pagalbos straipsnyje, nežinosite, kokių veiksmų reikėtų imtis – pateikite visus kylančius klausimus atsakydami į pažeidimą. Stengsimės pateikti detalius atsakymus į visus klausimus ir padėti kaip įmanoma greičiau išspręsti susiklosčiusią situaciją.