Ieškoti

Interviu su IV darbuotoju: Gintaras

0 komentarų
Paskelbta: 2023-04-14 | Atnaujinta: 2023-05-04 | Parašė: Karolina | Užtruksite: 5 min.

Nuo pat pirmųjų dienų Interneto Vizija stengiasi būti atidus hostingo partneris klientams, užtikrinantis pagalbą ir abipusį supratimą. Šių vertybių negalėtume puoselėti, jei ne mūsų klientų aptarnavimo komanda. Būtent jie yra tie žmonės, kurie pirmieji pasitinka mūsų klientus ir ištiesia pagalbos ranką iškilus bet kokiai problemai ar klausimui. Komandos priekyje – Gintaras, Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas, mūsų įmonės veteranas, jau 11 metų augantis kartu su Interneto Vizija, puikiai matęs, kaip per visus šiuos metus viskas keitėsi, bei pats dalyvavęs tuose pokyčiuose. 

Su Gintaru norime supažindinti ir Jus, todėl pakalbinome jį trumpame interviu, kuriame jis pasakoja apie savo kelionę ir savo rolės svarbą Interneto vizijoje. 

Įmonėje esi vienas iš veteranų. Papasakok, kada ir kaip prisijungei prie IV komandos.

Būdamas studentas, 2011-2012 m. kurį laiką dirbau klientų aptarnavimo skyriuje, vienoje telekomunikacijos įmonėje. Joje įgavau išties gerus klientų aptarnavimo pagrindus, tačiau jaučiau, kad ši darbovietė visgi ne man. Todėl pradėjau ieškoti naujo darbo, kuris man būtų arčiau širdies ir mano vertybių. Beieškant, akį patraukė Interneto Vizijos skelbimas – tuomet jie ieškojo klientų aptarnavimo specialisto, tad, daug negalvojęs, išsiunčiau savo CV ir buvau pakviestas į pokalbį! Vienas pokalbis vedė prie kito ir 2012 m. vasario 1 d. prisijungiau prie įmonės! Tuo metu buvau 17-tasis darbuotojas. 

Kokie yra didžiausi iššūkiai, su kuriais esi susidūręs dirbant tiek metų IV? Kas darbe tave labiausiai motyvuoja? 

Man yra be galo įdomu stebėti, kaip mūsų įmonė auga. Todėl šiuo metu didžiausias ir įdomiausias iššūkis man yra besikeičianti įmonė bei jos greitis, galimybė būti tų pokyčių dalimi. Taipogi, kaip Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas, visada stengiuosi su komanda išsikelti bendrų iššūkių tam, kad savo klientus galėtume aptarnauti pagal visas naująsias IT tendencijas. 

Na o kalbant apie motyvaciją – tai yra mano kolegos! Iš jų jaučiu didelį pasitikėjimą ir ryšį. Drįsčiau teigti, kad jie – mano geriausias užnugaris. 

Kaip atrodo tavo įprasta darbo diena? 

Kiekviena diena yra labai skirtinga. Dažniausiai rytas prasideda nuo susirašinėjimų ir mažų pokalbių su kolegomis. Nors ir esu vadovas, tačiau vis dar pasitaiko sudėtingesnių situacijų, kuriose specialistams prireikia mano pagalbos. Arba, kažkam susirgus, tenka operatyviai perorganizuoti pamainas, kad gebėtume ir toliau aptarnauti klientus visais įprastiniais kanalais.

Dienos eigoje keliauju į susirinkimus. Kadangi viena pagrindinių mano funkcijų įmonėje yra sujungti savo skyrių su visais kitais, šių susirinkimų būna tikrai nemažai – tiek su savo skyriaus komandų vadovais ir specialistais, tiek su vadovybe. Taipogi, priklausomai nuo dienos, turiu įvairiausių atsakomybių, tokių kaip darbo grafikų dėliojimas, aptarnavimo ir susijusių metrikų stebėjimas, skundų bei pretenzijų nagrinėjimas, įvairių projektų paleidimas ir procesų suderinimas klientų aptarnavimo skyriuje.

Kaip keitėsi tavo komanda ir skyrius per visus šiuos darbo metus?

Man prisijungus prie Interneto Vizijos 2012 m., visoje įmonėje buvo apie 17 darbuotojų, iš jų 6-7 priklausė Klientų aptarnavimo skyriui. Šiandien mano komanda yra išaugusi iki 25 darbuotojų. Laikui bėgant, susiskaidėme į mažesnes komandas, atsirado prioritetai pagal paslaugas ir projektus, tapome gerokai kompleksiškesniu skyriumi nei prieš dešimt metų. Šiandien skyriuje turime ir specialistus, kurių fokusas yra į klientų patirčių išsiaiškinimą, klientų išlaikymą.

Taipogi gerokai plėtėsi ir pareigybių spektras – iš pradžių turėjome tik IT specialisto poziciją, o dabar prie jos prisidėjo ir vyr. IT specialisto, klientų patirčių vadybininko, komandos vadovo bei skyriaus vadovo pareigybės. 

Kokį didžiausią pokytį pastebėjai savyje per visą laiką dirbant IV?

Brandumas, tolerancija, empatija, kurią išsiugdžiau dirbdamas ne vien IV, bet ir pačioje Klientų aptarnavimo srityje. Manau, tai labai padeda išlaikyti save žmogiškame lygyje, kuris neveda į kraštutinumus. Taipogi, per tiek metų pavyko įsisavinti faktą, kad skirtingi žmonės žino skirtingus dalykus, todėl viskas yra gerai, jeigu nesi visažinis!

Papasakok, kaip sekasi išlaikyti darbo ir gyvenimo balansą? Kaip mėgsti leisti laisvalaikį?

Kai esi vadovas, palaikyti sveiką gyvenimo ir darbo balansą kartais nėra lengva. Viskas priklauso nuo situacijos ar laikotarpio, kartais neišvengiamai darbines mintis parsivežu namo, ne visada pavyksta jas palikti už biuro durų. Tačiau visada stengiuosi išlikti pozityvus. Na, o atsipalaiduoti labiausiai padeda važinėjimas dviračiu, įvairios veiklos su šeima, bei DIY projektai namuose. Labai mėgstu dirbti su mediena!

Ar gali pasidalinti kokiu nors įdomiu faktu apie IV, kurio dar niekas nežino?

Didėjant konkurencijai Lietuvoje, IV regione vis dar išlaiko aukštą aptarnaujamų svetainių dalį – net 58%. Daugiau nei pusė klientų, norinčių įkurdinti savo interneto svetainę, el. parduotuvę ar kitą projektą čia pat Lietuvoje, renkasi Interneto viziją.

Kokį vieną patarimą arba palinkėjimą pasakytum mūsų klientams?

Mūsų klientams norėčiau palinkėti niekada nepaliauti turėti lūkesčių bei poreikių mums ir nebijoti išsakyti savo nuomonės, kad ir kokia ji bebūtų! Tai ir yra tas varikliukas, kuris mūsų įmonę stumia į priekį ir skatina tobulėti. 

Grįžti į sąrašą
0 komentarų
    Parašyti komentarą
    Atšaukti atsakymą