Siekiant aukštų verslo tikslų konkurencingoje rinkoje reikšminga kiekviena detalė, nesvarbu, kad ir kokia ji maža atrodytų. Todėl įmonės turėtų stengtis vartotojams pasiūlyti geriausią įmanomą produktą ar paslaugą ir užtikrinti tokią pat patirtį. Siekiant įgyvendinti šį tikslą ir pelnyti klientų lojalumą, būtina palengvinti jų susisiekimą su įmone. Šiais laikais geras aptarnavimas yra ypač svarbus. Kad ir koks puikus produktas ar paslauga būtų, jeigu vartotojai mano, kad verslui nerūpi, didelė tikimybė, kad jie tiesiog pereis pas konkurentus. Pasinaudodami mūsų patarimais ir skirdami šiek tiek laiko iš naujo įvertinti, ar esate lengvai pasiekiami, galite tapti patrauklesni potencialiems klientams.
Pirmasis patarimas yra vienas iš akivaizdžiausių – pateikite savo kontaktinį telefono numerį ten, kur įmanoma: svetainėje, vizitinėje kortelėje, ant produkto pakuotės. Tai puikus būdas parodyti žmonėms, kad esate lengvai pasiekiami, norite bendrauti ir padėti, išgirsti jų nuomonę. Taip skatinamas pasitikėjimas jūsų įmone, kartu ir produktais, paslaugomis.
Tyrimų duomenimis, net 73 proc. vartotojų pirmenybę teikia susirašinėjimui su prekių ženklais ir verslo įmonėmis el. paštu. Todėl norint užtikrinti lengvesnį susisiekimą tiesiog būtina pateikti el. adresą. Gerai suplanuoti bei laiku atrašomi el. laiškai leidžia pranešti klientams apie pirkimo būseną, vidinius įmonės planus ar iniciatyvas ir pateikti kitą pagrindinę informaciją. Svarbu įsitikinti, kad visuose jūsų pranešimuose yra naujausi kontaktiniai duomenys, taip pat užtikrinti abipusį bendravimą, t. y. leisti klientams tiesiogiai atsakyti į laiškus.
Jeigu turite galimybių (reikalingą personalą ir biudžetą), tiesioginio pokalbio funkcijos, arba kitaip „Pagalbos gyvai“ (angl. live chat) pateikimas svetainėje yra puikus būdas palengvinti susisiekimą su jumis. Tai suteikia galimybę klientams realiu laiku bendrauti su atsakingais asmenimis ir greitai gauti jiems reikalingą informaciją.
Šiais laikais žmonės lankosi socialiniuose tinkluose tam, kad gautų prieigą prie svarbios informacijos ir susisiektų su jumis. Todėl verta pasirūpinti, kad šios virtualios durys būtų atidarytos. Aktyvus naudojimasis socialiniais tinklais suteikia klientams ir verslo savininkams galimybę operatyviai bendrauti. Norint palaikyti ryšį, rekomenduojama naudoti integruotas pranešimų sistemas kiekvienai platformai: pradedant „Facebook Messenger“, baigiant „Snapchat“ ir „WhatsApp“.
Palaikyti atvirą komunikacijos liniją yra labai svarbu, todėl nuorodas į savo socialinių tinklų profilius būtinai įtraukite į el. laiškus, tinklaraščio įrašus, savo svetainę ir kitur. Kreipkitės į klientus visose populiariausiose socialinių tinklų platformose, suplanuokite tiesiogines vaizdo sesijas, sukurkite bendruomenės grupes ir, svarbiausia, visada išlikite atsakingi – nepalikite neatrašytų žinučių.
Dabar kaip niekad svarbu stengtis reguliariai skelbti aktualiausią informaciją kiekviename savo kanale. Jeigu svetainėje dar nesiūlote internetinio planavimo, patariama apsvarstyti galimybę sukurti specialų nukreipimo puslapį. Jame būtų pateikiama internetinė kontaktų, rezervavimo ir planavimo forma, kad klientai galėtų lengvai su Jumis susisiekti. Tai ypač naudinga neturint daug žmogiškųjų išteklių.
Kad ir kiek daug dėmesio reikalautų kitos jūsų verslo sritys, niekuomet nereikėtų pamiršti klientų. Juk galiausiai būtent nuo jų priklauso įmonės sėkmė. Todėl pasirūpinkite, kad susisiekimas su Jumis būtų kuo paprastesnis. Tegul kiekviena bendravimo forma būna aiški, skaidri ir lengvai prieinama įvairiuose kanaluose: nuo svetainės iki mobiliųjų programėlių ir ne tik. Palaikykite kontaktą su klientais, pelnykite jų palankumą ir taip lengviau pasiekite užsibrėžtus verslo tikslus!