Ieškoti

Kas yra SEO ir kodėl jis svarbus svetainei?

0 komentarų
Paskelbta: 2022-06-03 | Atnaujinta: 2022-06-03 | Parašė: Laura | Užtruksite: 3 min.

Jeigu turite interneto svetainę ar el. parduotuvę, tikėtina, kad esate girdėję terminą SEO. Šios trys raidės anglų kalba verčiamos į Search Engine Optimization – arba kitaip – paieškos sistemų optimizavimas. SEO užtikrina ir nuolat gerina svetainės poziciją pirmajame paieškos rezultatų puslapyje – SERP (Search Engine Results Page- liet. paieškos rezltatų puslapyje), Google, Bing, Yahoo ir kitose platformose. Pagrindinė SEO optimizavimo paskirtis – padėti tinklapiams tapti greičiau surastiems tarp konkurentų svetainių. Svetainės, kurios nėra optimizuotos, turi labai mažą tikimybę patekti į TOP 10 paieškos rezultatuose pagal populiarias užklausas. Taigi, ambicingi verslai turėtų žinoti, kad SEO yra itin svarbi rinkodaros sudėtinė dalis. SEO padeda sukurti ilgalaikę strategiją, kuri didina svetainės matomumą ir prekės  ženklo atpažįstamumą, taip pat generuoja organinį srautą į svetainę, kas savaime gerina pardavimus. 

Ar SEO reikalauja didelių investicijų?

Organinė paieška reiškia lankytojų srautus iš natūralios paieškos, t.y. tinklapio savininkui nereikia mokėti už kiekvieną lankytojų paspaudimą ant jūsų svetainės nuorodos Google paieškos sistemoje. Kadangi Google optimizacija yra ilgalaikė, sumani investicija, ilgalaikėje perspektyvoje organinis srautas yra generuojamas santykinai be didelių investicijų. 

Kokią naudą atneša stipri SEO strategija?

  • pagerinamas svetainės matomumas ir konkurencingumas paieškos sistemose;
  • formuojamas patikimos įmonės įvaizdis;
  • klientas nuvedamas būtent į jūsų siūlomos paslaugos kategoriją.

Nusprendus pradėti SEO optimizavimą savo svetainei, vertėtų pradėti nuo vidinio svetainės optimizavimo įsigijus SEO įrankį. Šis įrankis padeda atrasti problemines interneto svetainės vietas ir pateikia rekomendacijas, kaip jas išspręsti. Šiame įrankyje rasite informaciją:

  • Kokia šiuo metu yra interneto svetainės būklė;
  • Kokios korekcijos turėtų būti atliekamos;
  • Kokie raktažodžiai, atsižvelgiant į sritį, kurioje veikiate, turėtų būti naudojami;
  • Kaip skirtingose paieškos sistemose yra reitinguojami jūsų atsirinkti raktažodžiai.

Taip pat įrankis leidžia:

  • Atlikti svetainės skenavimus ir atrasti taisytinas vietas;
  • Sugeneruoti mėnesines ataskaitas;
  • Savo svetainės SEO būklę pasilyginti su konkurentais;
  • Prijungti „Google Analytics“ įrankį srauto stebėjimui;
  • Svarbiausius pranešimus gauti el. paštu.

SEO optimizavimas susideda iš dviejų pagrindinių etapų: vidinio ir išorinio 

Pirmas etapas- vidinis svetainės SEO. Vidinis optimizavimas  atliekamas pačioje svetainėje ir yra pats svarbiausias, kadangi lemia kurioje vietoje Google paieškos rezultatuose Jūsų svetainė bus rodoma. Vidiniam SEO optimizavimui atlikti naudojami  komerciniai įrankiai, kurie rodo Jūsų svetainės programavimo ir turinio klaidas. SEO įrankiu paprasta  naudotis savarankiškai – įrankis automatiškai išanalizuoja svetainės turinį ir nurodo taisytinas vietas, pateikia rekomendacijas, tad Jums belieka tik pataisyti klaidas prisijungus prie svetainės turinio valdymo sistemos ir serverio.

Antras etapas- išorinis SEO, kuris yra atliekamas svetainės išorėje. Tam yra naudojami  backlink’ai – išorinės nuorodos, kurios kartu su tekstu yra talpinamos kitose svetainėse, socialiniuose tinkluose ir t.t.

Norėdami pagerinti svetainės matomumą paieškos sistemose bei sulaukti daugiau lankytojų, apsvarstykite SEO galimybes. Pirmajai svetainės SEO optimizacijai puikiai tiks mūsų siūlomas SEO įrankis: taip sutaupysite kaštus bei savarankiškai įgysite pradinių SEO žinių. Daugiau apie SEO  įrankį ir kaip juo naudotis sužinosite paspaudę šią nuorodą.

Grįžti į sąrašą
0 komentarų
    Parašyti komentarą
    Atšaukti atsakymą