Ieškoti

Svarbiausi pradinio svetainės puslapio elementai: kokie jie?

0 komentarų
Paskelbta: 2021-04-07 | Atnaujinta: 2021-04-07 | Parašė: Elidijus | Užtruksite: 5 min.
svetainės elementai

Jeigu ketinate pertvarkyti interneto svetainę ar domitės, kaip į ją pritraukti daugiau potencialių klientų, verta pradėti nuo pagrindinio puslapio. Tai tarsi virtualios jūsų įmonės durys, turinčios didelę įtaką lankytojų srautui. Todėl užuot vertinus jį kaip specialų nukreipimo puslapį, sukurtą pagal vieną konkretų veiksmą, reikėtų žvelgti plačiau. Šiame įraše plačiau aptarsime svarbiausius elementus, kurie turėtų būti pradiniame kiekvienos svetainės puslapyje.

1. Verslo kryptį perteikianti antraštė

Maždaug per tris sekundes svetainė turėtų atskleisti lankytojams, koks yra jūsų verslas. Didžiausią vaidmenį šiuo atveju atlieka antraštė, kuri gali būti sudaryta vos iš kelių žodžių, tačiau, svarbu, – kuo tiksliau apibūdinančių jūsų veiklą. Natūralu, kad interneto svetainėje apsilanko daugybė skirtingų tipų žmonių. Dėl šios priežasties sunku atrinkti geriausius žodžius, tinkančius visiems. Vietoje to klientų įtraukimo automatizavimo sprendimus siūlanti įmonė „KISSmetrics“ rekomenduoja naudoti antraštę, kuri būtų skirta lankytojams, labiausiai susidomėjusiems jūsų produktu ar paslauga.

Ji turi būti aiški ir paprasta. Puikus pavyzdys galėtų būti „Dropbox“ antraštė: „Saugiai bendrinkite, sinchronizuokite ir bendradarbiaukite“. Ji paprasta, tačiau galinga – lankytojams nereikia išsiaiškinti sudėtingo žargono, kad suprastų, kokia yra verslo idėja.

2. Paaiškinamoji paantraštė

Paantraštėje turėtų būti pateikiamas trumpas verslo aprašymas; taip papildoma prieš tai minėta antraštė. Pavyzdžiui, ja galima atskleisti konkrečią problemą ir pateikti sprendimą, kuris šiuo atveju yra jūsų produktas arba paslauga. Norint pradinio puslapio antraštę ir tekstą optimizuoti mobiliesiems įrenginiams, patariama naudoti didesnius šriftus – tai prisideda prie geresnės vartotojo patirties (UX) kūrimo. Per mažą šriftą gali būti sunku įskaityti, atsiranda poreikis jį priartinti, todėl lankytojams prireikia daugiau laiko norint suprasti svetainės turinį.

Geras pavyzdys šiuo atveju galėtų būti pradiniame „Podio“ (socialinio bendradarbiavimo įrankis, skirtas darbo eigos palaikymui ir efektyvumo didinimui) puslapyje pateikiama paantraštė: „Išbandykite pritaikomus darbo valdymo sprendimus, kuriais pasitiki lyderiai ir kuriuos mėgsta darbuotojai“. Joje aiškiai atskleidžiami tokie paslaugos privalumai kaip pritaikomumas, patikimumas ir patogus naudojimasis.

3. Įtikinantys raginimai veikti (CTA)

Pradinio puslapio tikslas yra paskatinti lankytojus įsigilinti į jūsų svetainę ir paskatinti įsigyti prekes arba paslaugas. Todėl į jį būtinai įtraukite 2–3 raginimus veikti (angl. Calls to Action), kitaip dar vadinamus CTA, kurie nukreiptų lankytojus į skirtingus pirkimo ciklo etapus. Svarbu, kad jie būtų lengvai pastebimi, randami. Tam CTA galima paryškinti, išskirti kitu šriftu ar spalva, tačiau jie vis tiek turėtų derėti prie bendro svetainės dizaino.

Atkreipkite dėmesį, kad raginimai veikti būtų pakankamai trumpi (iki 5 žodžių) ir orientuoti į konkrečius veiksmus. Pavyzdžiui, „Uber“ pradiniame puslapyje galima rasti tokius aiškiai matomus CTA: „Tapk vairuotoju“, „Registruokis“. Norisi paspausti – tiesa?

4. Tikslingi aukštos kokybės vaizdiniai elementai

Vaizdai patraukia daugelio žmonių dėmesį. Todėl būtinai juos naudokite pradiniame savo svetainės puslapyje. Vaizdinė medžiaga (tiek paveikslėliai, tiek trumpi vaizdo įrašai) idealiai tinka aktualios informacijos pateikimui. Taip pat jais galima perteikti emociją, paskatinti konkretų veiksmą. Norint sukurti profesionalų įvaizdį, svarbu naudoti aukštos kokybės, tačiau mažesnio failo dydžio vaizdus. Be to, rekomenduojama pridėti ir alternatyvų tekstą, kuris yra skirtas vaizdinio elemento reikšmei ir kontekstui tinklapyje perteikti.

5. Konkretūs verslo privalumai

Svarbu apibūdinti ne tik tai, ką darote, bet ir kodėl tai darote. Potencialūs klientai nori žinoti, kokią naudą jie gaus pirkdami būtent iš jūsų. Sukurkite lengvai skaitomą ir suprantamą tekstą, kalbėkite savo klientų kalba. Pavyzdžiui, „Evernote“ įrankio, skirto skaitmeninių failų talpinimui, užrašų vedimui, kasdienių užduočių žymėjimui, projektų valdymui, privalumai apibūdinami tokiais žodžiais kaip: „Rašykite“, „Rinkite“, „Diskutuokite“ ir „Pristatykite“. Patraukliai ir aiškiai pateikiamos naudos – veiksmingas būdas patraukti potencialių klientų dėmesį.

6. Socialinis įrodymas

Socialinis įrodymas (angl. Social proof) yra galingas pasitikėjimo rodiklis. Jūsų produktas ar paslauga gali būti geriausi pasaulyje, tačiau jeigu žmonės tuo netiki, tai praranda prasmę. Norint sukurti patikimą verslo įvaizdį, į pradinį svetainės puslapį patariama įtraukti keletą trumpų klientų citatų, atsiliepimų. Panaudojus konkrečių žmonių vardus ir nuotraukas, tokių elementų efektyvumas gali dar labiau išaugti.

7. Aiški navigacija

Pradinio puslapio navigacija gali reikšti skirtumą tarp svetainės konversijos ir atmetimo. Tam, kad pastarojo rodiklis būtų kuo mažesnis, pateikite lankytojams kuo aiškesnį kelią į svetainę: puslapio viršuje sukurkite matomą naršymo meniu, sutvarkykite nuorodas hierarchine struktūra.

Niekas nepažįsta svetainės geriau nei tie, kurie ją sukūrė. Pasirūpinkite, kad būtų atlikti vartotojų testai, leidžiantys įvertinti, ar lankytojams paprasta rasti tai, ko jie ieško. Esant galimybei, į pradinį svetainės puslapį rekomenduojama įtraukti paieškos laukelį.

8. Poraštė

Informacinė poraštė neabejotinai yra tokia pat svarbi kaip ir antraštė. Lankytojui pasiekus pradinio puslapio pabaigą, jam turėtų būti aiškiai pateikiama:

  • kontaktinė informacija;
  • aktualios nuorodos;
  • socialinių tinklų paskyros.

Tai skatina lankytoją susisiekti su jumis, peržiūrėti vidinius svetainės puslapius, stebėti įmonės veiklą socialinių tinklų platformose. Be to, šie elementai papildo anksčiau aptartą socialinį įrodymą, pateikia bendravimo alternatyvas.

Jeigu dar tik planuojate kurti savo interneto svetainę, kreipkitės į patyrusią IV komandą. Pasinaudokite greitu bei paprastu domeno registravimu, patikimu hostingu ir kitomis jums aktualiomis paslaugomis iš tikrų ekspertų rankų.

Grįžti į sąrašą
0 komentarų
    Parašyti komentarą
    Atšaukti atsakymą