Ieškoti

Kaip pritraukti sekėjų savo verslo paskyroms?

0 komentarų
Paskelbta: 2021-03-12 | Atnaujinta: 2021-03-12 | Parašė: Elidijus | Užtruksite: 6 min.
socialiniai tinklai

Socialiniai tinklai yra greitas, nemokamas ir efektyvus būdas reklamuoti savo verslą. Tačiau norint sėkmingai juos išnaudoti, svarbu ne tik skelbti turinį, apie kurį žmonės nori šnekėti, bet ir nuolat plėsti savo paskyrų sekėjų ratą. Dažniausiai tai būna nemažas iššūkis. Taigi šiame tinklaraščio įraše pateikiame 7 efektyvius būdus, kaip natūraliai pritraukti sekėjų verslo paskyroms ir taip dar padidinti savo įmonės galimybes.

1. Sekite pasitikėjimą keliančias ir aktualias paskyras

Norėdami pritraukti sekėjų, pirmiausia patys turite tokiais būti. Tai reiškia, jog svarbu rasti tikrus žmones bei įmones, kurie galėtų būti susiję su jūsų verslu. Šis žingsnis yra esminis kuriant savo sekėjų ratą ir būtinas tam, kad keletas kitų taktikų, kurias paminėsime vėliau, būtų efektyvios.

Kartais tiesiog pasekus kitus, jie taip pat pradės jus sekti. Ypač tokia tikimybė išauga tuomet, jeigu jūsų socialinių tinklų paskyros yra išbaigtos: ten gausu aktualios ir naudingos informacijos, patrauklios vizualinės medžiagos.

Dar svarbiau yra tai, kad sekdami geras ir aktyvias paskyras, galite sukurti žmonių, su kuriais bendrausite, bazę – kas, kaip aptarsime vėliau, vienu ar kitu būdu vertinga didinant savo verslo paskyrų sekėjų skaičių.

Keletas būdų, kaip patiems „sumedžioti“ aktualias paskyras:

  • Peržiūrėti, ką seka nuomonės formuotojai (influenceriai). Pagrindinių nuomonės formuotojų profiliai yra viena iš geriausių vietų atrasti naujus žmones ir įmones, kuriuos galėtumėte pradėti sekti. Žinoma, svarbu to nedaryti „aklai“: būtinai atkreipkite dėmesį, ar influencerio sekamų profilių skaičius nėra stebinančiai didelis ir pasirinkta paskyra jums išties aktuali.
  • Pasinaudoti socialinių tinklų siūlomomis profilių rekomendacijomis. Socialiniai tinklai (pavyzdžiui, „Facebook“, „Instagram“) paprastai pateikia sąrašus profilių, kurie jums  galėtų būti aktualūs, pažįstami. Vis dėlto šiuo atveju taip pat būkite atidūs: ne visos rekomendacijos būtinai atitinka jūsų verslo poreikius.
  • Prijunkite prie grupių ir bendruomenių. Tai dar vienas efektyvus būdas, padedantis atrasti sau naudingus profilius. Be to, prisijungdami prie aktualių socialiniuose tinkluose esančių grupių, galite gauti daug naudingos informacijos ir jos pateikti kitiems, taip kurdami savotišką bendruomenę.

Tai tik keletas veiksmų, kaip galima atrasti savo verslui aktualius profilius. Jeigu esate pasiryžę augti, kviečiame susipažinti su kitais mūsų patarimais.

2. Turėkite kažką vertingo parodyti, pasidalinti

Jeigu norite, kad jus būtų verta sekti, svarbu turėti patrauklų (tiek savo turiniu, tiek išvaizda) profilį. Geriausi sekėjai yra tie, kurie prieš paspausdami mygtuką „Follow“ skiria bent šiek tiek laiko paskyros peržiūrai ir įvertina, ar joje randa tai, ką nori matyti savo naujienų sraute.

Būtinai įsitikinkite, kad turite:

  • Iki galo užpildytą profilį. Užpildykite kiekvieną sau tinkantį paskyros laukelį. Visuomet naudinga sukurti tokį verslo aprašymą, kuris tarsi pasakotų istoriją. Tai padeda sudominti lankytojus ir skatina juos paspausti mygtuką „Follow“ arba „Like“. Socialiniuose tinkluose leidžiamo aprašymo ilgis dažniausiai yra ribotas, todėl stenkitės naudoti savo veiklą geriausiai atspindinčius raktažodžius – taip lengviau patrauksite tikslinės auditorijos dėmesį. Žinoma, derėtų pasirūpinti ir aukštos kokybės profilio nuotrauka bei fonu, nes tai – neatsiejama profesionalaus įvaizdžio dalis.
  • Vertingą srautą. Įsitikinkite, kad jūsų skelbiamas turinys yra nuolat atnaujinamas ir vertingas. Daugelis žmonių prieš pradėdami sekti socialinių tinklų paskyras įsitikina, ar jos yra aktyvios ir nepripildytos „šlamšto“. Todėl norint sukurti sėkmingą socialinių tinklų profilį, reguliarus turinio pildymas ir atnaujinimas tiesiog būtinas.

Šie du kriterijai yra esminiai siekiant kurti profesionalų bei patikimą įvaizdį ir taip natūraliai pritraukti sekėjų.

3. Būkite aktyvūs ir įsitraukę

Tai bene pirmasis patarimas, kurį pateikia daugelis socialinių tinklų ekspertų. Šis aspektas labai svarbus norint sukurti tikrą ir vertingą sekėjų ratą. Komentuodami ir bendrindami kitų paskelbtas žinutes, galite parodyti, kad esate aktyvūs, reaguojate į su jūsų sritimi susijusius pranešimus. Esant galimybei, ne tik pasidalinkite kitų įrašais, bet ir pridėkite pastabą, kodėl tai darote. Taip lankytojams galite parodyti, kad esate vertingi ir patraukti jų dėmesį.

4. Skelbkite nuomones, duomenis, naujienas ir tendencijas

Pastebėta, jog pasidalinus informacija, kuri yra populiari ir plačiai bendrinama, beveik visuomet galima sulaukti naujų sekėjų. Todėl labai naudinga sekti įvairius žiniasklaidos kanalus ir stebėti su jūsų veikla susijusias naujienas. Tai padeda operatyviai reaguoti į rinkos pokyčius, dalintis naujausia ir aktualiausia informacija.

Ją galima suskirstyti į tris pagrindinius tipus:

  • Nuomonės. Išsakyti tvirtą nuomonę svarbiu jūsų auditorijai klausimu gali būti rizikinga, tačiau tai vienas iš būdų paskatinti lankytojų įtraukimą, dalijimąsi informacija ir įgauti daugiau įtakos.
  • Duomenys. Žmonės stipriai reaguoja į duomenis, kurie arba patvirtina jų įsitikinimus, arba meta jiems iššūkius. Dažniausiai tokia informacija aktyviai dalijamasi bet kuriuo atveju ir, jeigu jūs esate to iniciatoriai, žmonės norės jus stebėti.
  • Naujienos ir tendencijos. Jeigu reguliariai dalinsitės naujausia, su savo sritimi susijusia informacija, kaip ir prieš tai minėtu atveju, žmonės norės jus sekti vien dėl to, kad nepraleistų to, kas vyksta.

Taigi, jei norite būti pastebėti socialiniuose tinkluose, ne tik kurkite savo turinį, bet ir nepamirškite dalintis kitų skelbiama informacija.

5. Skelbkite dažnai, bet tinkamai

Skaudi tiesa apie socialinius tinklus yra ta, jog nesvarbu, kokie populiarūs bebūtumėte, jei nustosite būti aktyvūs, jus pakankamai greitai pamirš. Todėl svarbu lankytojams nuolat priminti apie savo egzistavimą, tačiau tuo pat metu ir nepersistengti. Tikslios taisyklės, kaip dažnai skelbti turinį, nėra. Tačiau paprastai socialiniuose tinkluose, kuriuose naujienų srautas yra griežtai kontroliuojamas algoritmo (pavyzdžiui, „Facebook“, „LinkedIn“), tai patariama daryti rečiau, o tuose, kur veiksmas vyksta „realiu laiku“ (pavyzdžiui, „Twitter“) – dažniau.

6. Sutelkite savo prenumeratorius

Jeigu turite el. pašto adresų, į kuriuos reguliariai siunčiate turinį, sąrašą, papildykite kuriamus naujienlaiškius nuorodomis į savo socialinių tinklų paskyras. Taip turimus prenumeratorius galite paskatinti jose apsilankyti ir įgyti naujų sekėjų. Natūralu, kad žmonės, skaitantys jūsų el. laiškus, tikriausiai mielai jus stebės ir socialiniuose tinkluose.

7. Naudokite grotažymes (angl. hashtags)

Grotažymių naudojimas yra dar vienas būdas pritraukti sekėjų savo verslo paskyroms. Todėl, jeigu dar nesate išbandę šios funkcijos, būtinai tai padarykite. Tiesa, prieš naudodami naują žymą, visada patikrinkite ir įsitikinkite, ar ji tikrai siejasi su jūsų veikla. Juk tikriausiai niekas nenorėtų, kad jų prekių ženklas žmonėms keltų netinkamas asociacijas. Apgalvotai parinktos grotažymės gali padėti pasiekti naujus žmones ir šiems – atrasti jūsų verslą.

Kad ir kokie geri būtų visi šie patarimai, tikėtis, jog pasinaudoję jais per vieną naktį užkariausite socialinius tinklus, pakankamai naivu. Išmatuojamiems rezultatams pasiekti paprastai reikia ne tik pastangų, bet ir laiko. Nuolatinis darbas ir kantrybė yra neatsiejami sėkmės komponentai. Taigi linkime, kad kelias link jos būtų kuo įdomesnis!

Grįžti į sąrašą
0 komentarų
    Parašyti komentarą
    Atšaukti atsakymą