Socialiniai tinklai yra greitas, nemokamas ir efektyvus būdas reklamuoti savo verslą. Tačiau norint sėkmingai juos išnaudoti, svarbu ne tik skelbti turinį, apie kurį žmonės nori šnekėti, bet ir nuolat plėsti savo paskyrų sekėjų ratą. Dažniausiai tai būna nemažas iššūkis. Taigi šiame tinklaraščio įraše pateikiame 7 efektyvius būdus, kaip natūraliai pritraukti sekėjų verslo paskyroms ir taip dar padidinti savo įmonės galimybes.
Norėdami pritraukti sekėjų, pirmiausia patys turite tokiais būti. Tai reiškia, jog svarbu rasti tikrus žmones bei įmones, kurie galėtų būti susiję su jūsų verslu. Šis žingsnis yra esminis kuriant savo sekėjų ratą ir būtinas tam, kad keletas kitų taktikų, kurias paminėsime vėliau, būtų efektyvios.
Kartais tiesiog pasekus kitus, jie taip pat pradės jus sekti. Ypač tokia tikimybė išauga tuomet, jeigu jūsų socialinių tinklų paskyros yra išbaigtos: ten gausu aktualios ir naudingos informacijos, patrauklios vizualinės medžiagos.
Dar svarbiau yra tai, kad sekdami geras ir aktyvias paskyras, galite sukurti žmonių, su kuriais bendrausite, bazę – kas, kaip aptarsime vėliau, vienu ar kitu būdu vertinga didinant savo verslo paskyrų sekėjų skaičių.
Keletas būdų, kaip patiems „sumedžioti“ aktualias paskyras:
Tai tik keletas veiksmų, kaip galima atrasti savo verslui aktualius profilius. Jeigu esate pasiryžę augti, kviečiame susipažinti su kitais mūsų patarimais.
Jeigu norite, kad jus būtų verta sekti, svarbu turėti patrauklų (tiek savo turiniu, tiek išvaizda) profilį. Geriausi sekėjai yra tie, kurie prieš paspausdami mygtuką „Follow“ skiria bent šiek tiek laiko paskyros peržiūrai ir įvertina, ar joje randa tai, ką nori matyti savo naujienų sraute.
Būtinai įsitikinkite, kad turite:
Šie du kriterijai yra esminiai siekiant kurti profesionalų bei patikimą įvaizdį ir taip natūraliai pritraukti sekėjų.
Tai bene pirmasis patarimas, kurį pateikia daugelis socialinių tinklų ekspertų. Šis aspektas labai svarbus norint sukurti tikrą ir vertingą sekėjų ratą. Komentuodami ir bendrindami kitų paskelbtas žinutes, galite parodyti, kad esate aktyvūs, reaguojate į su jūsų sritimi susijusius pranešimus. Esant galimybei, ne tik pasidalinkite kitų įrašais, bet ir pridėkite pastabą, kodėl tai darote. Taip lankytojams galite parodyti, kad esate vertingi ir patraukti jų dėmesį.
Pastebėta, jog pasidalinus informacija, kuri yra populiari ir plačiai bendrinama, beveik visuomet galima sulaukti naujų sekėjų. Todėl labai naudinga sekti įvairius žiniasklaidos kanalus ir stebėti su jūsų veikla susijusias naujienas. Tai padeda operatyviai reaguoti į rinkos pokyčius, dalintis naujausia ir aktualiausia informacija.
Ją galima suskirstyti į tris pagrindinius tipus:
Taigi, jei norite būti pastebėti socialiniuose tinkluose, ne tik kurkite savo turinį, bet ir nepamirškite dalintis kitų skelbiama informacija.
Skaudi tiesa apie socialinius tinklus yra ta, jog nesvarbu, kokie populiarūs bebūtumėte, jei nustosite būti aktyvūs, jus pakankamai greitai pamirš. Todėl svarbu lankytojams nuolat priminti apie savo egzistavimą, tačiau tuo pat metu ir nepersistengti. Tikslios taisyklės, kaip dažnai skelbti turinį, nėra. Tačiau paprastai socialiniuose tinkluose, kuriuose naujienų srautas yra griežtai kontroliuojamas algoritmo (pavyzdžiui, „Facebook“, „LinkedIn“), tai patariama daryti rečiau, o tuose, kur veiksmas vyksta „realiu laiku“ (pavyzdžiui, „Twitter“) – dažniau.
Jeigu turite el. pašto adresų, į kuriuos reguliariai siunčiate turinį, sąrašą, papildykite kuriamus naujienlaiškius nuorodomis į savo socialinių tinklų paskyras. Taip turimus prenumeratorius galite paskatinti jose apsilankyti ir įgyti naujų sekėjų. Natūralu, kad žmonės, skaitantys jūsų el. laiškus, tikriausiai mielai jus stebės ir socialiniuose tinkluose.
Grotažymių naudojimas yra dar vienas būdas pritraukti sekėjų savo verslo paskyroms. Todėl, jeigu dar nesate išbandę šios funkcijos, būtinai tai padarykite. Tiesa, prieš naudodami naują žymą, visada patikrinkite ir įsitikinkite, ar ji tikrai siejasi su jūsų veikla. Juk tikriausiai niekas nenorėtų, kad jų prekių ženklas žmonėms keltų netinkamas asociacijas. Apgalvotai parinktos grotažymės gali padėti pasiekti naujus žmones ir šiems – atrasti jūsų verslą.
Kad ir kokie geri būtų visi šie patarimai, tikėtis, jog pasinaudoję jais per vieną naktį užkariausite socialinius tinklus, pakankamai naivu. Išmatuojamiems rezultatams pasiekti paprastai reikia ne tik pastangų, bet ir laiko. Nuolatinis darbas ir kantrybė yra neatsiejami sėkmės komponentai. Taigi linkime, kad kelias link jos būtų kuo įdomesnis!