Ieškoti

Kaip sukurti efektyvų nukreipimo puslapio dizainą?

0 komentarų
Paskelbta: 2022-04-08 | Atnaujinta: 2022-04-08 | Parašė: Elidijus | Užtruksite: 6 min.
nukreipimas

Tikriausiai kiekvienas verslininkas sutiks, kad norint pasiekti potencialius klientus, reikia įdėti nemažai pastangų. Užduočių sąrašas apima tinkamų strategijų pasirinkimą, interneto svetainės ir bendrą prekių ženklo tobulinimą. Vienas pagrindinių sėkmingos skaitmeninės rinkodaros elementų yra efektyvus nukreipimo puslapis (angl. landing page), į kurį patenka nuorodą el. laiške, skelbime, reklaminėje juostoje ar kur kitur spustelėję potencialūs klientai. Tinkamai išpildytas jo dizainas patraukia svetainės lankytojų dėmesį ir skatina konversijas. Aptarkime, kaip sukurti tokį nukreipimo puslapį naudojantis septyniais paprastais patarimais.

1. Palaikykite švarą ir tvarką

Didelę įtaką nukreipimo puslapio efektyvumui turi jo išvaizda ir bendra struktūra. Svarbu, kad šis puslapis leistų lankytojui kuo lengviau atlikti konversiją, arba, kitaip tariant, norimą veiksmą: sukurti vartotojo paskyrą, užsiprenumeruoti naujienlaiškį, įdėti prekę į pirkinių krepšelį ar galiausiai ją įsigyti. Todėl visi šio puslapio elementai turėtų būti nukreipti į vieną tikslą.

Norėdami sukurti efektyvų nukreipimo puslapio dizainą, skirkite pakankamai dėmesio spalvų ir paveikslėlių pasirinkimui. Teigiama, kad tam tikrų spalvų, pavyzdžiui, raudonos arba žalios, mygtukai gali paskatinti konversijas. Tačiau prieš jas naudojant pirmiausia reikėtų įsitikinti, kad sukuriamas stiprus kontrastas ir išlaikomas prekių ženklo įvaizdis.

Nukreipimo puslapyje venkite netvarkos. Pasistenkite jame palikti daug laisvos vietos, o didelius teksto blokus suskaidyti į mažesnius. Jei norite šiame puslapyje panaudoti registracijos formą, nepridėkite joje per daug laukelių. Įtraukite tik svarbiausią informaciją, pavyzdžiui, lankytojo vardą ir pavardę, el. pašto adresą.

2. Minimizuokite teksto kiekį

Viena svarbiausių, tačiau kartu ir sudėtingiausių užduočių kuriant efektyvų nukreipimo puslapio dizainą – išsamiai supažindinti lankytojus su pasiūlymu, įtikinant juo pasinaudoti, tačiau nepateikiant pernelyg daug informacijos. Didelis teksto kiekis gali ne tik vizualiai apsunkinti puslapio dizainą, bet ir blaškyti lankytojų dėmesį. Todėl svarbiausia informacija turėtų būti pateikiama kuo glausčiau.

Tam labai praverčia vaizdinė medžiaga. Leiskite paveikslėliams kalbėti patiems už save. Pavyzdžiui, jeigu esate menininkai ir pardavinėjate paveikslus, pateikite aukštos kokybės nuotraukų su jų detalėmis ir papildykite šias patraukliomis antraštėmis. Šiuo patarimu galima drąsiai pasinaudoti siūlant ir kitokius produktus ar paslaugas. Naudodami minimalų teksto kiekį pasistenkite, kad jis būtų kuo prasmingesnis ir patrauklesnis.

3. Turėkite konkretų tikslą

Ypač svarbu, kad nukreipimo puslapis turėtų vieną konkretų tikslą. Kuo daugiau pasirinkimo galimybių, tuo lankytojai mažiau linkę imtis norimų veiksmų. Todėl įsitikinkite, kad jūsų pranešimas, kurį pateikiate nukreipimo puslapyje, būtų aiškus ir koncentruotas.

Pavyzdžiui, jeigu pardavinėjate rankų darbo molinius dirbinius, tačiau jūsų tikslas paskatinti lankytojus įsigyti būtent indus, tokią žinutę ir skleiskite. Pasistenkite, kad pasiūlymas, kuris atsispindi antraštėje, būtų kuo patrauklesnis. Visa tai galėtų skambėti maždaug taip: „Papuoškite savo namus išskirtinio dizaino indais, kurie patrauks kiekvieno dėmesį“. Sutelkdami dėmesį į vieną tikslą arba pasiūlymą, galite lengvai padidinti konversijų skaičių. Na, o jeigu turite daugiau pagrindinių produktų, kiekvienam iš jų sukurkite atskirus nukreipimo puslapius.

4. Sukurkite įtikinantį raginimą veikti

Raginimo veikti, arba kitaip CTA (angl. call to action), mygtukas yra esminis nukreipimo puslapio elementas siekiant konversijų. Būtent juo lankytojai skatinami atlikti konkretų veiksmą. Svarbu, kad CTA kuo geriau atitiktų pagrindinį puslapio tikslą, apie kurį kalbėjome prieš tai.

Raginimas veikti turėtų būti paprastas (dažniausiai jį sudaro tik du žodžiai), tačiau aiškiai perteikiantis pasiūlymo vertę. Būkite drąsūs – sukurkite tokį CTA, kuris patrauktų lankytojo akį. Tam galite pasitelkti anksčiau minėtas kontrastingas spalvas. Panaudokite raginimo veikti mygtuką gerai matomoje vietoje, pavyzdžiui, tiesiai po pagrindiniu nukreipimo puslapio pasiūlymu (antrašte). Jei norite lankytojams suteikti daugiau galimybių pasinaudoti pasiūlymu, galite įtraukti daugiau nei vieną CTA, pavyzdžiui, puslapio viršuje ir apačioje.

5. Skatinkite pasitikėjimą

Patikimumas yra viena svarbiausių bet kokio verslo savybių siekiant pritraukti klientus. Todėl būtina jį skatinti, ypač naujiems ir dar nežinomiems prekių ženklams. Tai galima padaryti ir kuriant nukreipimo puslapį. Kaip? Atsakymas: naudokite signalus, kurie parodytų lankytojams, kad esate verti pasitikėjimo. Tai gali būti teigiami klientų atsiliepimai, gerai žinomų prekių ženklų, su kuriais bendradarbiaujate, logotipai, turimų sertifikatų ar gautų apdovanojimų ženkleliai.

Papildydami jais nukreipimo puslapio dizainą, paskatinsite didesnį lankytojų pasitikėjimą. Tiesa, nepamirškite ankstesnių patarimų. Užtikrinkite, kad šie elementai neužimtų daug vietos ir derėtų su bendru puslapio dizainu. Priešingu atveju jie gali tik atbaidyti lankytojus arba nukreipti šių dėmesį nuo pagrindinio tikslo, t. y. konversijos.

6. Venkite ilgo slinkimo

Kad ir koks patrauklus nukreipimo puslapis bebūtų, niekas nenori jame praleisti daug laiko. Todėl svarbiausia informacija turėtų būti pateikiama toje puslapio dalyje, kuri matoma neslenkant žemyn. Būtent ten reikėtų panaudoti viliojančią antraštę ir įtikinantį raginimą veikti. Tokiu būdu norint atlikti konversiją lankytojams nereikės slinkti. Vis dėlto ne visada įmanoma išvengti šio veiksmo, o kartais jis net pageidaujamas.

Jeigu pasiūlymas ypač sudėtingas ir jam reikia išsamesnio paaiškinimo, galite sukurti ilgo formato nukreipimo puslapio dizainą. Kaip ir ankstesniu atveju, nepamirškite puslapio viršuje panaudoti svarbiausių konversijos elementų – antraštės ir raginimo veikti.

Taip pat galite apsvarstyti foną pritemdančius iššokančius langus (angl. lightboxes), kuriuose būtų rodoma papildoma informacija, nepridedant papildomo turinio į patį puslapį. Kita alternatyva galėtų būti „Parallax“ slinkimas (angl. Parallax scrolling), sukuriantis dirbtinį 3D efektą, kuomet skirtingi turinio sluoksniai arba fonai juda skirtingu greičiu. Tai įdomus ir interaktyvus būdas pateikti lankytojui platesnę informaciją apie pasiūlymą.

7. Nepamirškite mobiliųjų įrenginių

Didžioji dalis internete naršančių žmonių dabar naudojasi mobiliaisiais telefonais. Todėl labai svarbu, kad nukreipimo puslapis būtų pritaikytas ne tik dideliems, bet ir mažiems ekranams. Priešingu atveju galima netekti daug konversijų. Tam, kad tai nenutiktų, nukreipimo puslapis turėtų sklandžiai veikti mobiliuosiuose įrenginiuose: būti lengvai naršomas, greitai įkeliamas ir spustelėjamas. Svarbu, kad CTA mygtukai skirtųsi nuo paveikslėlių, t. y. lankytojas aiškiai suprastų, kad galima ant jų spustelėti. Visa puslapyje esanti informacija turėtų būti rodoma tvarkingai, neiškraipant teksto.

Norint, kad svetainė, o taip pat ir nukreipimo puslapis būtų įkeliami kuo greičiau, patariama optimizuoti paveiksliukus, sumažinti failus, minimizuoti HTTP užklausų kiekį, naudotis turinio valdymo tinklu, kitaip CDN (angl. content delivery network) ir pažangia turinio valdymo sistema (TVS). Dėmesį reikėtų atkreipti ir į svetainės talpinimo (hostingo) planą, kuris turėtų užtikrinti reikiamus resursus.

Kviečiame šią paslaugą užsisakyti pas mus. Esame pelnę daugybės privačių ir verslo klientų pasitikėjimą. Todėl galime garantuoti aukščiausią paslaugų kokybę. Pasirūpinkite, kad hostingas jums nesukeltų jokių rūpesčių – spauskite ant pateiktos nuorodos ir išsirinkite savo poreikius geriausiai atitinkantį planą.

Tikimės, kad šie patarimai išties pravers kuriant efektyvų nukreipimo puslapio dizainą. Pasiekite norimas konversijas lengviau ir pasirūpinkite, kad jūsų internetinė veikla būtų kuo sėkmingesnė. Na, o jei norite pasikonsultuoti dėl hostingo paslaugų pasirinkimo, esame pasiruošę padėti!

Grįžti į sąrašą
0 komentarų
    Parašyti komentarą
    Atšaukti atsakymą