Ieškoti

„Kaip tapti matomais internete”: dalyvaukite nemokamame seminare

Kviečiame į antrąjį, nemokamą verslumo renginių ciklo seminarą, skirtą smulkiajam verslui ir antrepreneriams, tema „Kaip tapti matomais internete”.

Vasario 19 d., 18 val., „AltSpace“, Lakūnų g. 24, Vilniuje.

Seminaro temos:

Praktinio seminaro metu skaitmeninės rinkodaros agentūros „WhatAbout” konsultantas Andrius Pilypaitis atsakys į klausimus:

  • kas yra SEO;
  • kas yra Google Ads;
  • kaip atsirinkti tinkamiausius raktažodžius;
  • kaip atvesti didesnį srautą į interneto svetainę;
  • kokiais įrankiais verta naudotis;
  • kaip panaudoti SEO tikslams sukurtą turinį.

Seminaro metu turėsite galimybę gyvai pasikonsultuoti visais Google ads ir SEO marketingo klausimais. Rekomenduojame su savimi turėti kompiuterius, kad galėtumėte ne tik klausyti teoriją, tačiau ir praktiškai atlikti norimus veiksmus, pavyzdžiui, atsirinkti pagrindinius raktažodžius ar naudotis tam tikrais įrankiais.

Siekiant kuo efektyviau pakonsultuoti visus susirinkusius, vietų skaičius yra ribotas (tik 30 vietų), o registracija – būtina. Oficiali seminaro trukmė – 1 val., po to – laikas konsultacijoms.

Norint įgyti daugiau žinių ir praktinių kompetencijų, kviečiame dalyvauti kituose renginiuose Vilniuje. Artimiausias renginys:

Vasario 26 d. – „Kaip būti saugiam internete”. Daugiau apie renginį.

Visos vietos jau užimtos. Kviečiame registruotis laukiančiųjų sąraše:

Vieta:

Adresas: „AltSpace”, Lakūnų g. 24, Vilnius 09108 (įėjimas iš lauko, šalia „Candy Pop” parduotuvės, II a.).

Lektoriai:

Andrius Pilypaitis, „WhatAbout” marketingo konsultantas

Andrius – marketingo konsultantas, dirbantis skaitmeninės reklamos agentūroje „WhatAbout”, VDU Verslo praktikų centro marketingo konsultantas, IdeaHub inkubatoriaus konsultantas. Fokusuojasi į SEO ir Google reklamą, prekinio ženklo pozicionavimą ir komunikaciją socialinėje medijoje. Per pastaruosius penkerius metus atliko daugybę reklamos auditų ir sukūrė bei su komanda įgyvendino rinkodaros strategijas, skirtas prekinių ženklų ir e-parduotuvių plėtrai.