Neseniai atlikote keletą pakeitimų savo versle? Jūs tikrai ne vieni. Susidūręs su pandemija, praktiškai kiekvienas verslas buvo priverstas pakeisti įprastą praktiką ir procedūras. Kai kurie atnaujinimai laikini, tačiau nemaža dalis, tikėtina, taps nuolatiniais. Verslui ir toliau prisitaikant prie besikeičiančių aplinkybių, kurios nepriklauso nuo jūsų, verta skirti šiek tiek daugiau laiko savo klientams. Ar jie žino apie pokyčius, tolesnę įmonės veiklą, taip pat, ko tikėtis apsilankius fizinėje parduotuvėje (jeigu tokia yra)? Tam, kad išliktumėte konkurencingi, svarbu turėti tinkamą komunikacijos strategiją, kuri leistų informuoti dabartinius ir potencialius klientus. Šiame įraše pateikiame efektyvius būdus, kaip tai padaryti.
El. paštas tebėra vienas geriausių būdų bendrauti su savo klientais. Jis leidžia susisiekti su visais jais iš karto arba su kiekvienu atskirai. Tai gali būti naudinga norint informuoti apie konkrečiu metu vykdomą veiklą ir apie bet kokius pokyčius, susijusius su tuo, kaip ir kada galima su Jumis susisiekti.
El. pašto rinkodara, skirta tam tikriems klientų bazės segmentams arba visiems tuo pačiu metu, taip pat gali būti naudojama reklamuoti specialius pasiūlymus, akcijas ar kitus svarbius verslo atnaujinimus. Turint fizinę parduotuvę, kuri yra laikinai uždaryta, šis kanalas padeda palaikyti ir netgi sustiprinti ryšį su klientais.
Tikėtina, kad svetainė yra viena iš pirmųjų vietų, kur daugelis klientų ieško informacijos apie jūsų verslo pokyčius. Dėl šios priežasties verta apsvarstyti galimybę ten panaudoti reklamjuostę, kurioje būtų pateikiami svarbiausi atnaujinimai.
Be to, galite netgi sukurti specialiai vykdomiems pokyčiams skelbti skirtą puslapį. Tiesa, tokiu atveju būtina jį reguliariai atnaujinti ir prie visų keliamų pakeitimų nurodyti datas, kad klientams būtų lengviau suprasti kontekstą. Grįžus prie įprastinės veiklos, tokį puslapį rekomenduojama pašalinti.
Socialinių tinklų platformos gali būti svarbus kanalas, padedantis pasiekti klientus ir informuoti juos apie visus verslo pokyčius. Daugelis jų, pavyzdžiui, „Facebook“ ir „Twitter“, leidžia bendrinti informaciją, todėl tai geras būdas pranešti apie pakeistas darbo valandas, dalintis nuoroda į elektroninę parduotuvę ir panašiai. Taip galima pasiekti ne tik jau esamus, bet ir potencialius klientus.
Daugelis vartotojų kasdien tikrina socialinius tinklus savo mobiliajame telefone, todėl naudodamiesi tokiomis platformomis galite jiems pateikti naujausią informaciją. Be to, įrašai socialinių tinklų paskyrose yra puikus būdas greitai atsakyti į klausimus arba išspręsti vartotojams iškilusias problemas ir taip pelnyti didesnį jų pasitikėjimą. Todėl verta įsitikinti, kad tam skiriate pakankamai dėmesio.
Norint išsamiau paaiškinti tam tikrus verslo pokyčius naudinga sukurti atskirą tinklaraščio įrašą ar net keletą jų. Jeigu tinklaraščio dar neturite, verta jį pradėti. Labai patogu tai, kad jame esančiais įrašais galima pasidalinti socialinių tinklų paskyrose, taip pat el. paštu (naujienlaiškiais). Taip pasiekiama kur kas platesnė auditorija. Be to, tinklaraštyje galima paskelbti apie savo produktų ir (arba) paslaugų atnaujinimus, atskleisti jų privalumus.
Norint nuolat informuoti auditoriją apie verslo pokyčius, patariama apsvarstyti kelių skirtingų kanalų, pavyzdžiui, socialinių tinklų, svetainės, el. pašto ir tinklaraščio, derinimą. Ne visi klientai naudojasi socialiniais tinklais arba yra užsiregistravę jūsų naujienlaiškiams. Todėl skirtingų kanalų integracija leidžia kur kas efektyviau perduoti norimą žinią.
Turėdami aiškią komunikavimo strategiją, galite palaikyti nenutrūkstamą ryšį tiek su esamais, tiek su potencialiais klientais. Pasinaudokite mūsų pateiktais patarimais – pasirūpinkite savo verslo stabilumu net ir pačiais nestabiliausias laikais!